1

Undrar bara hur ni andra ställer er till olika ställen att campa på inne på området. Förut har det ju varit en partycamping och en lugn camping plus lite här-å-där-camping, i år är det två party campingar å en lugn camping.
Drömmen vore ju om vatten å luftkylt delades upp lite. Typ luftkylt på gammla partycampingen å vattenkylt på nya partycampingen.
Om jag/vi ställer oss på nya så kommer jag sakna att sitta å titta på alla bilar som kör fram å tillbaka som i gammla hästskon...hummm
Vart campar ni?

Om man inte klarar av det själv så gör någon annan det.

2

Gamla! ICQ/ab

You’re not drunk if you can lie on the floor without holding on.

3

Vi har blandat med luft och vatten. ( t4, bubbla, notch, fastback och Beatle) Men det blir absolut den gamla party campingen.

4

Detta är en fel information som kommit ut. Dom säger att det kommer vara stängt på gamla party campingen, det är vad dom sagt på facebook i allafall. För att den var för lite så därför har dom flyttat den men dom borde ju ha båda öppna då tycker man.

Det pratas om att folk tänker ta sig ner till gamla party campingen och stå där endå.

Konstigt att till 30år jubeleummet ändra på nått som alltid har varit samma som jag förstår det.

typ1 57, 66 typ14 68
typ2 65, 75 typ3 62 typ4 73
Och husvagn 65.

5

När jag skrev ett mail till hon lena då skrev hon både den nya och gamla ska vara öppna  Default/yikes

Typ 1or: 55/5, 61, 67, 67, 68,72 typ 3: 70.

6

Jo jag menar inte att det inte får vara nån blandning på dom olika campingarna, det har ju alltid varit vattenkylt på gammla campingen men det har blivit föööööör mkt. Å nu verkar det vara så många av varje att man skulle kunna dela upp det mera.
Många har ju valt att campa lite här å där å det tycker jag är lite tråkigt....

Jag röstar på gammla campingen=luftkylt
                    nya campingen=vattenkylt

Om man inte klarar av det själv så gör någon annan det.