min första bubbla tänkte prova nåt nytt:)åkte ner till skåne å hämtade den i mitten av december.helt rostfri.tänkte sänka den lite mer ev luftfjädring.köpt escra 17tum fälgar.va tvungen å provmontera.måste sänka mer...klot

Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt » typ1-63
Du måste logga in eller registrera för att svara
min första bubbla tänkte prova nåt nytt:)åkte ner till skåne å hämtade den i mitten av december.helt rostfri.tänkte sänka den lite mer ev luftfjädring.köpt escra 17tum fälgar.va tvungen å provmontera.måste sänka mer...klot

Snygg! Kommer bli ännu snyggare när den kommer närmare marken.
looking good 
Visst blev det bra,,,,men hur kändes det att köra hem igår med vetskapen om att jag drack öl när jag skruvade ihop styrningen på den
jag hade vart orolig för mindre 
dä va ingen fara.men jag hade ju för fan inte dragit fast hjulena riktigt ordentligt:)
det var tur att du skruvade dom själv då,,,, 
blev ju rikigt snygg!! 
ja jag ä riktigt nöjd.får kika förbi dig nån dag så får du se den live.ä lite nyfiken på notchen 
Blev sketabra 
Tummen upp.
Blev ju tokigt snyggt, ska du inte behålla höjden bak å gå på ett snäpp högre profil bak bara, så det fyller ut lite lite bättre i hjulhuset.
Jasså du lever?!
mailade dig förut för längesen men inget svar. Hade väntat mig ett besök när du skulle till farsan din....
Jasså du lever?!
mailade dig förut för längesen men inget svar. Hade väntat mig ett besök när du skulle till farsan din....
hej.jodå jag lever
.glömde helt bort och maila dig:).ska du iväg på bad camber?
Riktigt snygg bil.
Vad är det för spec på motorn.
Riktigt läcker, clean bubbla. Bra jobbat!
såja, snyggt jobbat... får spana in den på bad camber 
Ja tack,,en öl kan jag ta för det där ble alldeles för bra för dig
Å varmt va det med
Nä men allvarligt,,,,det blev bra det där tillslut,,,
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Projekt » typ1-63
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.