1

http://imageshack.us/a/img42/9489/20130514141403.jpg

Rensar upp lite på vinden och tänkte göra mig av med mina gamla aluminiumfälgar. Suttit som gjutet på gamla 2002an och med spacers fram satt dom riktigt bra även på Golf IIan.

Vet inte så mycket mer om fälgarna än att dom har bultmönster 4x100, är 13" och 6" breda. Fälgarna är märkta "Made in France" och har stämplat tillverkningsdatum 04-77. Ingen koll på backspace men går ju att mäta upp om intresse finns.

Sätter ett pris på 1000kr. Eventuellt intresserad av byte mot pop-outs eller någon cool växelspak till 69an. Delar till splitbubbla är också av intresse.

Vid frågor, skicka PM, ett mail eller skriv i tråden.

▬▬▬▬▬▬▬▬▬~ஜ R.Åkesson - Avesta ஜ~▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

2

Dom skulle jag haft på min Audi 80 -76. Du är inte i behov av 2st 195/55-15" kanske? Nya Bridgestone b250.

Mera känd som jb...

3

De liknar de gamla "alleycat" fälgarna som en del lyckats leta fram till gamla golfar ICQ/ab Snygga iaf och ser ganska lätta ut.

4

JBlom skrev:

Dom skulle jag haft på min Audi 80 -76. Du är inte i behov av 2st 195/55-15" kanske? Nya Bridgestone b250.

Tyvärr inget behov av fler däck.

5

ICQ/ab

6 Senaste redigerad av Cheezez (2013-08-01 18:32:37)

Hade nästan glömt bort dessa. Är någon lite snabb kan dem få följa med till BRC eller dumpas någonstans på vägen. Typ Storvik, Sandviken, Gävle.

7

Hejsan har du kvar fälgarna?

8

Jo fälgarna är kvar. Åkte upp på vinden igen i "bra att ha för framtida byggen"-facket. Men är du sugen så kan jag ju alltid plocka fram dem igen.

9

Joo, om köpet går i lås, jag har en skoda pickup på g, och om vi kommer överens så är ja nog intresserad,
det sitter coils på den så dom där skulle nog bli rätt balla till. Men ja vet att dom finns kvar. Jag återkommer så snart jag vet något.

Mvh

10

Pm

Nytt mob nr...

11

Sålda!

12

Bra, iaf för mig. Jag väntade på besked från bilägaren om köpet. Skicka ett sms åt honom å frågade om köpet. Fick till svar att han redan sålt den, utan å meddela mig. Så de blev ingen pickup
Bra att du fick dom såld.