Ett helt nytt kit aldrig monterat.
Empi 34mm dubbla förgasare med alla tillbehör insug för dubbelport, gasreglage, filter, packningar, osv ..... se bild.
Köpt fel kit för min bil som har en motor med singelport.
2900kr
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Delar säljes » Empi förgasarkit helt nytt aldrig monterat
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Ett helt nytt kit aldrig monterat.
Empi 34mm dubbla förgasare med alla tillbehör insug för dubbelport, gasreglage, filter, packningar, osv ..... se bild.
Köpt fel kit för min bil som har en motor med singelport.
2900kr
Finns det kvar? 
Vad är nypriset?
PM
Vad är nypriset?
Det borde väl vara det här kitet http://www.dalhems.com/Product.aspx?gui … 3600f7ac4f
Vi köpte från USA via min kusin, betalade 289 $ men då tillkommer frakt, tull och moms om man har otur
. Så det här priset måste väl vara helt okej.
Grabben har haft det på sin Bubbla med orginal 1600 motor nu i 1 år tror jag, måste säga att dom har funkat helt problemfritt. Vissa anser ju att det är ojämn kvalitet men hans har funkat bra.
Det enda man kan säga är att reglaget mellan förgasarna inte är klockrent, men det kan man ju byta om man vill
Ursäkta att jag skriver i din säljtråd, men tänkte att det kanske kan hjälpa tiill med försäljningen, jag kan radera om du vill.
Vxlåda från en 1300s + pengar imellan inressant ?
Helt ok Hasse, har varit på jobbresa och inte kunnat prioritera detta.
Det är det kitet 3650 kr på Dalhems, jag köpte mitt i USA men som du säger dök en tullfaktura upp i brevlådan vilket gjorde att det blev nästan samma pris.
Jag har bud på 2500kr vilket jag tycker är rimligt, annars får de ligga kvar i garaget bland allt annat, man vet aldrig när de kan komma till användning.
Det är som sagt endast uppackade och aldrig monterade.
/john
Ok.bjuder 1700+ lådan.är i Budapest nu kan fixa bild på lådan när jag kommer hem
Jag skickade ett PM lite tidigare med ett bud, tacksam för svar?? 
mvh
Aha det var ju synd då! 
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Delar säljes » Empi förgasarkit helt nytt aldrig monterat
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.