"Goggleman" kom med en briljand ide om att träffas på Limtorget i Lidköping för att tjöta Vw och fika. låter kanon tycker jag.
frågan är väl lite om man ska typ köra en dag i veckan eller nåt enstaka tillfälle. jag ska kolla upp vad som krävs för typ av parkeringstillstånd. får vi inte det så får väl alla säga att dom är och hälsar på mig då jag bor just på limtorget
kom med lite ideer så får vi se om vi kan få ihop något trevligt koncept.
Trekronor
Det brukar ju vara lite bilar vid Ingas cafè om det är onsdagar eller Torsdagar ??
Men det är mest raggare 
Kanske är perfekt att lägga den samtidigt då blir det ju massor av kul grejer att gå omkring och titta på i Gamlestan.
det är ju bara trehundra meter emellan ställena.
Torsdagar är det nog det är utanför Ingas/Nostalgeek och det var ju en bra idé att ha det samtidigt. Jag tycker att det skulle vara roligt om det skulle gå att ordna P-tillstånd för limtorget, men om inte det skulle gå så får vi väl stå på gatan bort mot Ingas, det går ju det också. Varför inte ta det när vädret verkar bli ok? Man behöver ju inte så långt varsel om det bara gäller lite fika och tjöt. 
1303S -73
Golf GTI 16V -88
Passat TSI 280 -18
låter som en kul idé!
Oval-55 (släktbilen)
Splittbuss -64 dubbeldörr 11w
BMW 320D Touring M-Sport XDrive -21
Låter som en grym idé .
Det verkar ju va ett gött intresse för detta jag kollar med kommun på måndag vad dom säger om detta.
Är jag bara ledig så kommer jag förbi också 
Är jag bara ledig så kommer jag förbi också
Perfa Kjellgren 
Låter kanon! Lägg de på en jämn vecka så dyker ja och kompisen upp. Allt annat ligger ju jämnt på ojämna veckor = Eftermiddas skift 
11 2013-04-27 18:33:45 Senaste redigerad av Goggleman (2013-04-27 18:35:06)
Nu har jag varit och monterat en barnstol i bilen så nu är vi redo! 
1303S -73
Golf GTI 16V -88
Passat TSI 280 -18
Beroende på dag och tid så kan det dyka upp en uddevallare i buss också 
T1 1200 1963 med tummeliten campingvagn från 1963
Kul att så många är på. jag återkommer på måndag om parkeringsbiten.
Trekronor
Jag är åxå på, blir kanske en glass på Nostalgeek redan nu på torsdag,
om det inte dyker upp nåt "måste".
Var i kontakt med kommunen idag och pratade om parkeringsmöjligheten inne på Limtorget på torsdagskvällar i sommar. Dom sa varken bu eller bä utan tog till sig frågan och bad att få återkomma. men va fan vi får väl smyga igång så smått och haka på torsdagsträffen vid nostalgeek vi hittar väl nån hörna att ställa våra gamla Vwbilar. huvudsaken är väl att vi träffas och tjötar lite.
Så alltså tills vi får besked av kommunen parkering vid nostalgeek.
Vi ses på torsdagar
Trekronor
Nu på torsdag jobbar jag tyvärr men nästa veckas torsdag är väl alla lediga så kör då med kan jag komma 
Låter kanon bra de! 
Då kommer jag och/eller vi! Jag kikade lite på Nostalgeeks hemsida men hittade ingen info om när de drar igång. Vilken tid ska vi ses?
1303S -73
Golf GTI 16V -88
Passat TSI 280 -18
Har jag inte fullt upp med vedhuggning så kommer jag med... 
Dessa datum är det torsdagsträff på Nostalgeek:
11, 18, 25 April
2, 16, 23, 30 Maj
13, 20, 27 Juni
4, 11, 18, 25 Juli
1, 8, 15, 22, 29 Augusti
5, 12, 19, 26 September
6 Juni är det fordonsträff på Spiken,
så det kan ju vara samling på Limtorget innan.
Kan nog komma på torsdag
vilken tid gäller?
22 2013-05-01 17:27:05 Senaste redigerad av HerrNilsson (2013-05-01 17:27:28)
dom brukar sammlas vid 18:00 vid nostalgeek. så då verkar som en bra tidpunkt 
Perfekt Nilsson vi tar en stor glas och kaffe kl 18:00 nostalgeek
24 2013-05-01 20:48:22 Senaste redigerad av trekronor (2013-05-01 20:49:05)
6 Juni är det fordonsträff på Spiken,
så det kan ju vara samling på Limtorget innan
Kanonbra ide av dig där DLX244 blir det ju karavan till spiken. cooolt 
Det är ju f också! Bara för att jag var med som katalysator till att starta igång det hela så har jag fått bekymmer... Vi ska på en husvisning i stort sett samtidigt, men jag tror att jag hinner titta bort en liten stund i början ändå.
1303S -73
Golf GTI 16V -88
Passat TSI 280 -18