Nån som vet hur många olika färger det fanns på "tutknappen" förutom röd o blå?
Kommer vakna med orena fingrar
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Tillbehör » VDM Ratt
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Nån som vet hur många olika färger det fanns på "tutknappen" förutom röd o blå?
På vilken VDM ratt?
Oops, tänkte inte på de:)
Tre ekrad träratt i äkta plast! Ingen bild nu tyvärr. Svart framsida på navet, crom baksida, bild på en gammal
"Droska". Tutring, hmm, hjälper det?
Ja, blå eller röd...men sen fanns det väl med EMPI på också väl.
EMPI tutknapp är ett tillbehör om jag fattat rätt till denna ratten eller någon annan ratt som den råkar passa i. Först var knappen blå med så kallad "coach wagon" och några år senare blev den röd. Om inte detta stämmer kommer troligen någon svara rätt så snart 
Stämmer, Empi har jag för mig jag sett. Men trodde den fanns i svart oxå. Synd jag inte hittar min blåa då om det bara fanns i 2 färger + ev Empi.
Tack för hjälpen folkafolk 
Har sett några där dom ser bleka ut, typ vita. Röda är väll vanligast i europa och blå i USA. Empin finns två typer av, en med vit bakrund och en med blå som är väldigt ovanlig.

Har nu hittat en svart oxå:)
EMPI finns ju med ljusblå bakgrund, den har Jonas fotat då han var i Borås 
Den knappen kommer från en ratt såld i Kalifornien...
Det finns minst två olika VDM rattar av typen vi diskuterar, det skiljer på baksidan i ekrarna mm
Har för mig att en 57a knapp också passar...
Hade en VDM:are med orange tutknapp, kan ha varit en röd som blivit solblekt men snyggt var det! 
Vore kul att se en bild dom andra färgerna som ni nämner 
Är dessa rattar udda?
Dom är väll inte så vanliga, och framför allt inte med EMPI tut knapparna i Sverige, här är väll den med röda "droskan" vanligast.
Sedan är det vanligt att dom har en spricka kl:12 på "rattkringlan" och svarta plasten på baksidan på ekrarna är borta eller spruckna.
nån som har en till salu ? 
Den hade ju suttit som en smäck i frugans varre...
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Tillbehör » VDM Ratt
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.