1

Ville bara tipsa om att Fujidirekt.se har 50% på förstoringar.

"Halva priset på förstoringar!

En 20x30 kostar nu endast 5 kr och en poster i 50x75 endast 49 kr. (det finns fler varianter)
Vi har även 30% rabatt på anteckningsblock och mobilskal för 99 kr.

Gäller t o m 2013-05-02"

Är det nån som har fastna på bild från BRC eller SCC som jag har knäppt, så är det bara å skrika till så kan ni få dom i fullstorlek.
bilderna hittarna på min blogg, länkar finns i högerspalten. www.RubNScrape.com

Har själv printa ut aldeles för många bilder igenom dom, när dom har sina 50% rabatter, bra kvalle å snabb service.

http://rubnscrape.files.wordpress.com/2013/04/photo-2013-04-18-21-46-04.jpg

Let's make BOXERVILLE great again.
Film och fotonörd.
Byggtråd för min Oval The OldSpeed Outlaw
Byggtråden för La Cholita å Krush Groove hittar ni HÄR

2

Kan du göra skal till telefon med en egens bilder? ICQ/ab
Isåfall va tar du för att göra ett skal med en bild på?

3

Kolla sidan, jag har ingenting med dom att göra, men yes du kan printa egna skal till telefon

Film och fotonörd.

4

Hur är fujufilm nu för tiden?

När jag testade för ett tag sedan så valde jag att dom inte skulle autokorrigera nått men bilden såg ut som skit i alla fall. Det processas väldigt hårt hos dom så det är ju inte i närheten av det som man hade redigerat hemma. Syns inte om man kollar jättensnabbt men studerar man mera så syns det väldigt tydligt. Dom har något som ska justera upp skuggor men det klonar bara från andra delar av bilden så det blir skitkonstigt.
Men dom kanske har skärpt till sig dom med.

Själv framkallar jag allt på crimson.se Snabba och billiga och bilden blir exakt som den är redigerad på dator, så länge man har kalibrerad skärm såklart.

<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>
VW T2 Baywindow Deluxe - 1975

5

Hmm bra fråga, tror dom har skärpt till sig isf, beror nog på hur bra bilden är från börjar i skarphet också, jag skickade in en bild som ja visste va för liten men ja skrev ut den så stor som möjligt ändå, den vart väll inte super kanon men den funkar.

därimot har Crimson.se nått som fuji saknar, och det är mattpapper, men jag påpeka det på fujis hemsida och det kanske kommer.

Film och fotonörd.

6

Dessa gör fina mobilskal med egna bilder: www.stickerapp.com

7 Senaste redigerad av pompejus (2013-04-19 17:56:28)

JimmyEriksson skrev:

Hmm bra fråga, tror dom har skärpt till sig isf, beror nog på hur bra bilden är från börjar i skarphet också, jag skickade in en bild som ja visste va för liten men ja skrev ut den så stor som möjligt ändå, den vart väll inte super kanon men den funkar.

därimot har Crimson.se nått som fuji saknar, och det är mattpapper, men jag påpeka det på fujis hemsida och det kanske kommer.

MEN GUUUD!Ni som inte varit inne på länken RubNScrape,GÅ IN!!Jag kollade på videon Hot Rod Anniversery...började nästan gråta när jag såg alla gamla bilar man läst om genom åren och TV-Tommy och alla gamla HotRod-hjältar som satt och skrev autografer...visserligen fläckiga som giraffer,men åtminstone i livet..WOW!Bästa jag sett på länge...det är sådana här tillfällen man blir lycklig av att varit gammal nog att upplevt dessa hjältar.. ICQ/ab

I hope to arrive to my death,
late,
in love,
and a little drunk..