...i lysande skick!

Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Bilder & film » Fick mig en splitt idag...
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
...i lysande skick!

Färdig till bugrun borde ju inte vara nån omöjlighet? 
Ika: Jo, tänkte hänga i en motor,på med 3 hjul och göra en repa igenom svenskbilprovning först bara! 
Nån som kan urtyda Årsmodell? Eller tips hur man ska ta reda på det. Bilen står 4minuter hemifrån. 
Det finns ju trots allt lite att ta reda på ifrån den där åxå, ta hem den om du fick den och lägg ut på annons !
Golvet finns faktiskt kvar i den. Men ganska ren annars invändigt... Ska kolla upp hur rostig den är. Synd att dörrar saknas och att taket har agerat studsmatta! Ska ta rätt på den,det är en sak som är säker!
Vad som händer med den är osäkert. Av ren nyfikenhet,vad kan den vara värd?
5k kanske.
Det är bara att gratulera. Inte varje dag som man får en splittbubbla.
Ang årsmodell, 50-51 kanske. Ser inte ut som att där är några isiasluckor men kolla karossnumret. Är säkert fler som kan hjälpa till närmare.
ser ju ut att vara räddningsbar som "komplett enhet" så tänk 2 gånger innan du kapar upp den i bitar, om den är räddningsbar så försök bärga den hel! Bula ut ett tag är ju inte omöjligt och går det att behålla lacken som den ser ut blir det ju världens underbaraste look...
Bör som sagt vara en bil tidigare än maj 51 då den inte har ichias, har uttag för vev osv... fint fynd!
Det ska få torka upp lite så ska jag ta med mig volvo valpen och kolla om det kan gå att få på 3 hjul och släpa fram den eller upp på nått som den kan glida ut. Räddningsaktion påbörjad! 
Och L handtaket, gik dom inte bort i 50? grattis...
inget är omöjligt..VILL HA !!!
Nää L handtaget var med på alla split.
Även väldigt många 53 ovaler har l handtag, dock låsbart.
Handtaget satt på till oktober -52
Se bara, man lär sig nytt hver dag 
Njaaa.. Jag konsulterade bibeln.
Jag hårdpluggar splittbussar dock. ;-)
Fastnar det nåt då? 
Jag är ju inte Rainman som du, så svaret blir njaaa. 
undra när man själv ska hitta på nått sånt?!?!
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Bilder & film » Fick mig en splitt idag...
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.