Jag har en Bubbla 63:a där orginal stereon ej finns, sitter någon pioneer historia (bandare) Skulle vilja veta hur det ser ut med orginal stereon, så har ni bilder hade jag blivit glad 

Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Bilstereo » Vilken orginal stereo?
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Jag har en Bubbla 63:a där orginal stereon ej finns, sitter någon pioneer historia (bandare) Skulle vilja veta hur det ser ut med orginal stereon, så har ni bilder hade jag blivit glad 

Vet inte exakt vad du är ute efter, se hur det skall se ut orginal (för att återställa) eller hur det ser ut estetiskt med en tidstypisk radio? Utan radio sitter där orginal en täckplåt med kromlist som följer instrumentpanelens kromlist. Denna plockas bort om man monterar radio. Har man monterat en modernare (större) spelare har man ofta sågat upp ett större hål för denna.
Instrumentpanel utan radio
Med radio

Personligen tycker jag man skall ha en radio med vita knappar. Snyggast frontpanel (utbytbar) är den som har "öron" som smälter in i panelens kromlist. Finns att köpa ny repro här http://www.oldtimer-radio.de/detail.php … Volkswagen
Tack för bra bilder!!!!! Tanken är att ha någon typ av radio, men den ska vara tidsenlig! 

Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Bilstereo » Vilken orginal stereo?
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.