Här kommer lite mer bilder på Krush Groove och vad som är inspirationen just nu
Som SakLetare skrev så är bakskärmarna "ihop spacklade" med karossen på nått vis, har inte hunnit kolla nånting riktigt än
Rost finns i hjulhusen bak, men värmekanaler såg vettiga ut vid en snabb igenom koll, resten såg väll rätt OK ut.

Ja så där ser det ut, mer än rosten i hjulhusen bak orkar ja inte med så man kan ju hålla tummarna så länge 
Tanken är väll inte att den skall ut på vägen i år, MEN jag vill ändå få till stuket lite. När JN köpte den av mig så tror ja han kapa framvagnen å vred rören, den ska iaf vara sänkt 10cm så det borde nog funka rätt bra.
För 9,7år sen så såg den ut så här i lacken så man borde kunna få till den igen.

Ja och stuket är väll tänkt att bli lite åt race hållet, 2012 besökte jag SCC I Norge för första gången och vart totalt jävla kär i den här skönheten.

och enligt mitt smak å tyckte så är det helt klart en av dom hårdare bubblorna jag skådat och knäppt kort på, när det kommer till Cal-Look/Race bubbla.

Just nu sitter det en 1300DP i den och jag har lite 1600
prylar ligger så med lite hjälp å vägvisning från motorpojkarna i stan kanske man kan få ihop nå lätt trimmat skit till slut 
Jamen sådär ligger det till, bilen står inte i stan just nu men ska hem hit om nån vecka. då kommer en våtslipning/polering göras på lacken av en vän till mig som ville prova på nå med riktigt kass lack, var så god sa jag så klart
Andra fälgar är fixade och däck är på G också som om nån vecka kanske man fått till ett stuk på den, sen är det bara resten kvar.
Jaja nu vart det sent igen, godnatt på er
Let's make BOXERVILLE great again.
Film och fotonörd.
Byggtråd för min Oval
The OldSpeed OutlawByggtråden för La Cholita å Krush Groove hittar ni
HÄR