Du har hittills den snyggaste bilen jag sett.. Älskar färgsättningen och alla detaljer 
Tummen upp!
Man bugar å bockar Kroffe och R.grönberg.
Då har man avvärka provkörningen å kört premiär på lite nattlig hangout nere på stan.
Första turen gick självklart till favvostället nere på stan, Söders Deli.
Sen fortsatte det hem till syrran.
Sen vidare hem till en polare som fått en hem ett nytt verktyg som vi premiär körde på min bil.
Ni kan passa på å läsa om han och hans Viper i senaste nummret av Street and Strip, eller bara köpa den för att min eminenta bild som pryder hela framsidan lite spektakulärt
vem vet man kanske blir fotoproffs å bilderna värd miljarder nån dag.. HOST!!
Sen lite kvällskaffemys på stan både Fredag och Lördag. 
Nu hoppas ja att hon håller över sommarn bara 
Film och fotonörd.
Byggtråd för min Oval The OldSpeed Outlaw
Byggtråden för La Cholita å Krush Groove hittar ni HÄR
härligt Jimmy. ska försöka besikta min den här veckan så kanske en kaffe på stan nån dag?
Låter som en förbaskat bra idé.
Jag ska även testa min på en längre tur och se om skiten skär eller håller ihop 
ska ut till syrran stuga nån dag är du hemma då så svänger jag förbi
Film och fotonörd.
jag är ledig denna vecka så kika förbi du!
Exakt 2 månader senare så börja bilen gå så pass bra så ja vågar åka en längre sträcka, nu kan vi ta en diskution om kaffe hos dig igen 
1600an jag stoppa i har inte gått rent sen ja tog ut den och till slut ville den inte alls längre, efter att vi bytt å testa allt så
var det fördelaren som va boven. i fredags fick vi igång den och nu går den som den ska, peppar peppar.
Dom som känner mig bra, vet att ja "hatar" och sova över på träffar av den enkla anledningen jag gillar inte enkla skit tält som man måste krypa in i. Drömmen har länge vart en Combi Camper men jag har tyckt att det vart för mycket pengar inblandat. på senare år har både retro tält och militär tält som man går raklång in i vart på tapeten, jag har även funderat på köpt tält från USA, men inget har hänt förens nu.
I Måndags dök det upp ett gyllene tillfälle på Gefle Luftvwaffes facebook sida som ja inte kunde missa, efter å ha styrt upp både cash och förvaring och styrt upp transport till både Boxerville Chill & Grill och BRC så vart det köp direkt, jag har ju inget drag än och lär modda en jäkla massa på bilen så dragkroks meck får bli i vinter.
Idag åkte vi och hämta campern och självklart ska det regna som fan. Men vem fan bryr sig när man vill inspektera sitt nyförvärv.
körde hem till syrran med den och reste upp den direkt.
Combi Camper Easy 400s 1978
Dagens halvkassa bilder, blir nya imorn i solen.

Så sjukt nöjd med detta köp. hemsnickrade lådan behöver en liten makeover men fan 4000kr och besiktad till nästa sommar. Då kan man inte klaga. Imorgon ska det va sol så då kommer det stora testet. Se vad det är för förtält jag fått med, det ska knappt vara andvänt.
Sen kan ja bjussa på lite bilder på La Cholita som jag hunnit knäppt hitils.

Film och fotonörd.
Härligt Jimmy
Jaså var det fördelaren..........
Jösses vilken schysst kärra..och i rätt färger också..
Grattis!! 
late,
in love,
and a little drunk..
Fn snart har du inga ursäkter med att ta bilen till träffar. 
Jäkla att jag inte hann före...
Nä den där är du värd lillgubben så slipper du sova i bubblan 
Snygga foton som vanligt ! 

Härligt ekipage 
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o] Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage
Bra köp, det blir ett trevligt ekipage men lådan blir väl mattbrun och med ' Casa de verano ' snyggt pinstripat kan man tänka sej.. 
Jäkla att jag inte hann före...
Nä den där är du värd lillgubben så slipper du sova i bubblan
Snygga foton som vanligt !
Ja, då kan ni ju dela på Combi Campern
Det kan inte vara alltför stort förspång du har, gällande övernattningar på träffar
Snygga kort. Speciellt infarten till Boulongern.
416 2015-06-16 00:06:48 Senaste redigerad av JimmyEriksson (2015-06-16 02:51:29)
Haha du börjar känna till vad jag gillar nu Marcus
Ja kan väll lika gärna erkänna på en gång. Exakt det du skrev är väll det som har blivit tanken, va sidorna på den fresh så skulle jag skita i att lacka den, men jag har 5 burkar över med Coffee brown å när jag ställde campern bakom bubblan så skar det sig för mycket i mina ögon.
dom ska ju liksom höra ihop så detta lilla photoshop mästervärk knåda ja ihop igår.
Känner ja mig själv rätt, blir fälgarna i samma färg som dom på bubblan å bara kanske ska ja försöka mig på vita däcksidor.

Film och fotonörd.
Hehe tackar Demian.
Här kommer lite fler bilder från dagen, ja skulle testa förtältet men ja ska köra ut vagnen till syrrans stuga till helgen så det blir å prova sova och testa förtält där ute.

Skadad som man är så kommer kommer jag göra en ny chuck box då den som följde med är stor å inte har den förvaring som ja tror ja behöver.
Så nått sånt här är väll tanken.
Film och fotonörd.
Härligt med Combi Camp går själv och funderar på att köpa en, den där såg ju riktigt fin ut. Svårt att hitta dom i det skicket för överkomliga pengar, grattis till fyndet får man säga då. Som vanligt är det ju väldigt bra bilder du tar också...
/foppa
Fräsigt skåp de där i filmen! Ja på med lite brunt också behöver Erik leka lite mer med penseln!!!
420 2015-06-16 15:20:08 Senaste redigerad av pompejus (2015-06-16 17:37:26)
Det är ju ingen Combi Camp,det är ju en salong..
,kommer sova kungligt där ju.. 
Gillar också "köksskåpet"...läckraste idén på länge,måste nog bygga något liknande också.. 
late,
in love,
and a little drunk..
Tackar Foppa. ja Icka ja tror ja har å göra i vinter om ja ska få till nån liknande låda
Pompe ja lär fan hålla med, det ÄR ju en salong, den är fan stor som fan inuti, och har man förtältet uppsatt så
blir det nog sjukt mycket rum

Film och fotonörd.
Härligt litet ekipage blir det. Och vilket fynd i det skicket till det priset!
-Edward H Harriman
Kanon med Combicamp. Körde själv i några år med en sådan efter min Guld Wing 1800.
Kanon med Combicamp. Körde själv i några år med en sådan efter min Guld Wing 1800.
HEJ HEJ BLOGGEN
Mycket har hänt det senaste 10 månaderna på både gott å ont. Far min gick bort 5 dagar efter ja skrev här sist, närmare bestämt
2015-06-22 R.I.P Leif Bodén.
Hmm mer då, jo dom som sett mig vet att jag är/var förbannat bastant på moder jord
så lite kortfattat kan jag väll säga att 12 Oktober lag jag mig på ett operationsbord och lät en kille snitta mig på 5 ställen, det vart allså en Gastric Bypass och efter 5 Månader av totalt ändrad kost å en jäkla massa träning väger jag nu typ 35kilo mindre än förra sommarn och har typ 13-14% mer muskler och mår just nu rätt otroligt jävla bra.
Jaja det va om mig det, vafan har hänt på bilfronten då
Combi Campern invigdes ordentligt på BRC, och tanken va väll att det skulle sitta ett drag på La Cholita nu men så är icke fallet. så förmodligen blir det en till sommar utan drag på bilen tyvär.
Bruna skall besiktas innan 1maj och det finns lite skit å fixa före som bromsar å lite annat skit.
Men här är nåra mysbilder från förra sommarn, som har hjälp mig hålla humöret uppe i vinter.

Och i lördags börja jag mecka dona lite inför sommarn med både brukisen och min lilla Chola

Men nu till det riktigt roliga
Jag skulle leta på en bild på mitt instagram konto, och råka snubbla över 1 av 2 bilder jag har på mina första bubbla
som jag köpte för 11 år sen.
Lite kortfattat så är det min första folkvagn jag ägde, och ja det skulle ju va kul å köpa tillbaks den och göra den
dröm renoveringen man ville göra för 11år sen men som aldrig hände och jag sålde den till JN här på forumet. JN Sålde den vidare nästan direkt till Lars som ja köpte den ifrån, och hos han hade den stått ute i 10år så den blanka lilla skit som jag kommer ihåg
va inte så blank längre
Med dagens appar å grejjer i telefon så tänkte ja att det kunde ju va värt å kolla upp om den rullar nu och isåfall vart å vem va ägarn, efter en koll så visade det sig att jag va vän med ägarn på facebook
Efter lite messande fram och tillbaks så här hon äntligen tillbaka i min ägo
Tanken va direkt och göra den där dunder renoveringen som man tänkt så många gånger, och det skulle itne spela någon roll
hur lång tid det skulle ta för jag hade La Cholita att åka i under tiden, men efter lite vettigt resonemang och hints från vänner
så vart det ändrad plan
Men låt mig presentera Krush Groove

Och den som först gissar rätt vart namnet kommer ifrån utan att google fuska får en kopp kaffe
Men men nu har ja skrivit på det här inlägget till och från i 3 timmar och nu får det bli sängen, mer bilder kommer imorgon.
Glad sommar på er föresten
Film och fotonörd.