1

måste vara fler än jag som tycker att detta vinterväder får ta å sluta upp nu,,, är redigt less p åatt läsa om nya snöoväder som skall dra in med massor av snööö å snööö å kallt.. BLÄ

BRING THE SPRING damnit hehe.. vill ut å rulla Bubbla i solsken å utan SNÖ ....

http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/399540_10150927729726709_1635464479_n.jpg

Bubbelicious For Life

2

det är nog!! mars-helvetets månad men ständiga bakslag...

3

Som fan  ICQ/ac

4

Hela min går är full av is!!!!
Ge mig vår och torr asfalt!
Har aldrig varit så sugen på vår som nu!
Men det kommer väl mer snö i veckan.....

Motala

KG Cab -67, Bay -68, Bay -72, Westy -78, 2 x Typ 1 -67, Typ 1 -70 (Volvo PV -57)

5

<Mer snö i veckan,, precis, de e de jag menar, jääkla skit asså.. VÄCK me snööö.. *ut å smälter lite me hårfönen*

Bubbelicious For Life

6

Ligger ni ute och skruvar eller? ICQ/ad
Ta det för vad det är och gå ut i garagevärmen och se till att bilarna är klara när
snön försvinner.... jag vet att många har mycket kvar..... ICQ/ae  ICQ/ad
jobba på!! ICQ/ab

Jag skulle inte bli förvånad om jag har rätt!
GW.P

7

Macke skrev:

Ligger ni ute och skruvar eller? ICQ/ad
Ta det för vad det är och gå ut i garagevärmen och se till att bilarna är klara när
snön försvinner.... jag vet att många har mycket kvar..... ICQ/ae  ICQ/ad
jobba på!! ICQ/ab

hehe i minus 20 är de rätt kyligt å skruva ändå. men å andra sida så är de ju självfallet att varje "varm" dag tar man tillfälle i ackt å pular på juh ICQ/ag

Bubbelicious For Life

8

Tycker de kan fortsätta ett tag till för ja är absolut inte klar me bilen.  ICQ/ag

// Stoffe // Camp bay 72 AKA Dr Cox
Ragtop 60 No name

9

Precis. Snön gör ju att stressen avtar. Hade solen gassat då hade man varit ute o kört fast att man borde vara i garaget.

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

10

Jag skulle vilja att det vore i början av januari nu....

11

Demian skrev:

Default/lol

12

Demian skrev:

*2

Det är aldrig försent att ge upp, och börja om med gamla erfarenheter som grund.
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062  typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058  typ1 oval-56 "Maximiliam"  vilande tråd.:-(

13 Senaste redigerad av Ika (2013-03-16 14:55:15)

Räcker med en månad tillbaka innan snön blev förstörd av värmen. Än har ju inte skotern skurit så lite till vill man ju hinna köra.  ICQ/ag

Sanningen kan göra ont men det gör även ett slagskott med puck rakt på pungen.

14

Demian skrev:

Det är ju i alla fall lika kallt som i början av januari nu.......

15

Själv körde jag bubblan ca 25mil förra veckan, tänkte ta mig en liten sväng idag också ICQ/ab

16

JA här uppe har det då blivit meterologisk vår.......men det betyder ju inte ett skit...annat än att det var uselt skoterföre en vecka...men med tanke på hur mycke ja har kvar att göra på bilen och lite tid så får det gärna vara vinter ett tag till ICQ/ab

57:a typ1 "Buzen"
62:a typ1 "Caffen"
70:a T2 kleinbuss 221
86:a T3 Dubbelhytt

17

Jag tycker helt klart att det räcker nu Jag får ju mindre gjort både på bilarna o på det ena huset som ska renoveras när man får skotta åt gnälliga hyresgäster istället o allt blir ju jobbigare också med en massa snö

18

Jag tycker ändå det viktigaste är att det är längre dagar nu och SOLEN, den underbara SOLEN har ju faktiskt visat sig varenda dag i över en veckas tid nu, det är vårigt, även om termometern inte håller med om det.

Jag tror att när värmen väl kommer, kommer det gå snabbt, för ju högre solen står på himlen, desto mer energi når oss!

/optimisten

Grinder and paint, makes me the welder I ain't

19

11 grader i vårsolen idag när jag avnjöt mitt kaffe.

Nämen, så att...

Gul-röd-grå-vit-brun-blå Baywindow -71
Vinröd T3 DH -87
Blå/blå T3 Caravelle GL -88
Blå T3 EH *såld

20

Det var närmare bestämt 18,9 grader i solen hos oss idag! ICQ/ag

.............Har en förkyld vw............... Nej vänta...................
         |o\ /o| Barndoor 1955 Mo & Domsjö AB |o\ /o|

Den ultimata verktygs/reservdels listan på resa

21

På tal om "nog" så har ja skottat snö hela dan!!!  ICQ/ag

Gillar nördar å fanatiker men inte Besservisses! Tar en "kall" å går vidare! ICQ/ad
Typ1-58:a Vert, å en 62:a sommar bruksis!

22

Även om jag i sak håller med Michaelth så vill jag komma igång med mina trädgårdsprojekt...dock gör kylan att det är mera OK att dricka Whiskey(för medicinskt bruk alltså.. ICQ/ad Pia(vovven) tycker det är helt OK också för då brukar det vankas nötter eller chips vid datorn... ICQ/ae

I hope to arrive to my death,
late,
in love,
and a little drunk..

23

smet skrev:

Du måste ha en glädje termometer annars är det orättvist

24

Eklund skrev:
smet skrev:

Du måste ha en glädje termometer annars är det orättvist

Man bor ju på solsidan  ICQ/af

.............Har en förkyld vw............... Nej vänta...................
         |o\ /o| Barndoor 1955 Mo & Domsjö AB |o\ /o|

Den ultimata verktygs/reservdels listan på resa

25

Ska till Sälen efter påsk, där hoppas jag snön ligger kvar;-)