1

Letar efter nån som monterat stereo i frisklufts intaget eller monterat extraljus på taket på sin split.

Finns ju ett snyggt modellanpassat extraljus som monteras centrerat på split, är ute efter hur man kan dra kabel på ett snyggt sätt.

Ska nämligen ha ett extraljus uppe på takräcket och har funderat på hur man ska dra kabel på bästa vis.

Några förslag??

Blank  Typ1 -59.
Late bay buss -74
Och Late bay DH -73
Inte lika blank Split Eh -63. Såld

2

Hur tror du kabeln till innerbelysningen kommer upp?

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

3

Bra tänkt, men du kan gärna få förklara var den kabeln går.

Blank  Typ1 -59.
Late bay buss -74
Och Late bay DH -73

4

I vänster A-stolpe tror jag.

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

5

I min går det även kablar i vänster b-stolpe

Nytt mob nr...

6

Ok, får kika lite och försöka dra en kabel där.

Blank  Typ1 -59.
Late bay buss -74
Och Late bay DH -73

7 Senaste redigerad av kee (2013-03-12 22:59:30)

I Lucy (67) har jag taksökare och den kabeln är dragen i höger a-stolpe. Att dra den kabeln var en baggis mot att dra alla kablar i Rugge (69) i vänster a-stolpe. (Där har jag dragit två tjocka tvåledade högtalarkablar och två tunnare tvåledare, dessutom plusmatning till innerbelysningen i bagaget förutom originaltåten då)  ICQ/ae Nog för att stolpen är lite kraftigare på en bay, men det är även fler "profiler" man ska förbi mad varenda kabel.  Allt går bara man har tålamod nog!  ICQ/ab Stalltipset är ju att dra kabeln med hjälp av en befintlig kabel som den nya knyts/tejpas fast i. Behöver man den befintliga också, får man dra en tredje i samma veva som man drar den första för att sedan dra den ursprungliga igen...  ICQ/ae  (jag tror ni fattar)

Grinder and paint, makes me the welder I ain't