1

Har ett ex av tidningen VW forum. Nr 1 1958, alltså det allra första numret som kom ut. Denna följde ju med som en bilaga till Scanias kundtidning MIL. Därför extremt svår att få tag i. Tidningen är i helt o fint skick....ingen bild, men jag är inte känd för att ge missvisande beskrivningar av delar...det vittnar feedback på The Samba om.  ICQ/ad

Pris: 500:- o då ingår det faktiskt frakt.  ICQ/ae

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

2

Ingår frakt? Har du börjat jobba på posten?    ICQ/ag  ICQ/ag  ICQ/ag

Buss 65
Ghia 57

"If you can't fix it with a hammer, You've got an electrical problem"

3

Inte än, men jag tycker att nåt är man värd om man slipper slåss med andra i budcirkusen i en auktion. Om jag velat suga ur de allra mesta så hade jag väl inte bjussat på frakten?  Default/lol
De mest gnidna personer kör med fjantmodellen " ja, du får ge ett skäligt bud" ...tillåt mej asgarva!  Default/lol  Default/lol  Default/lol

4

Du säger att jag procentar.... ICQ/ag

Ghia cab 64  vw pickisDH 66 snart fin ,1303s vw buss 59 ``fejklyxen´´

5

Jajemen, har själv köpt den på Tradera för ett antal år sen för 450:- och frakten lär väl gå lös  på 12:- så visst procentar jag med. En herrejösses avans!

6

Jag visste att du skulle göra vinst.......

Ghia cab 64  vw pickisDH 66 snart fin ,1303s vw buss 59 ``fejklyxen´´

7

Nr 2 och 4 finns på tradera, för den som ska börja samla ICQ/ab

Ät gul snö, det kan vara öl.

8 Senaste redigerad av 25hpman (2013-03-02 08:30:55)

Ja, de andra numren är tämligen  lätta  att  hitta då de sändes ut till alla VW ägare, men första numret gick till de som körde Scania o Willys....o de var kanske inte så kåta på VW, så de slängde nog "reklamen".

9

jag fick ingen?  ICQ/ag

militärhistoriskt intresserad och samlare av svensk militaria t o m 1945. har du nåt? pm:a!

10

25hpman skrev:

Inte än, men jag tycker att nåt är man värd om man slipper slåss med andra i budcirkusen i en auktion. Om jag velat suga ur de allra mesta så hade jag väl inte bjussat på frakten?  Default/lol
De mest gnidna personer kör med fjantmodellen " ja, du får ge ett skäligt bud" ...tillåt mej asgarva!  Default/lol  Default/lol  Default/lol

Jag gillar inte heller det där med att ge ett bud utan sätter alltid ett pris sen är det upp till ev köpare om dom vill köpa eller inte o det är ju likabra att ta med frakten i priset för det finns ju många krångelpittar som ska ha grejor o man ska fixa frakt åt dom o sen när man har lagt ner massa jobb på att fixa en billig frakt så ska dom inte ha grejorna

11

Svensken i ett nötskal... ICQ/ad

12

Hade du ett kort på denna?

Min blogg:www.50split.wordpress.com
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden

13

Ja du, där hemma. Framsidan föreställer ett par på skidor bakom en svart oval. Tror att herrn drattar omkull, o frun skrattar.

14

25hpman skrev:

Ja du, där hemma. Framsidan föreställer ett par på skidor bakom en svart oval. Tror att herrn drattar omkull, o frun skrattar.

Tror att herrn drattar omkull, o frun skrattar.

ja för hade det varit käringen som druttat om kull o gubben flabbat, så hade det blivit ett jävla liv på alla VW feminister ,,...   ICQ/ab

Vi män är förtryckta!   ICQ/ag

VW KLEINBUS 221 -71

----=rehab is for quitters=----

15 Senaste redigerad av 25hpman (2013-03-02 20:46:59)

Eller förryckta.... ICQ/ad