Klibba med klibbet på trycksidan?
Har en typ1 67, behöver lite solskydd i mitt akvarium!
S
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Boxervilleprylar - Sista beställningsdag SISTA APRIL 2013.
Sidor Föregående 1 2 3 4 … 11 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Klibba med klibbet på trycksidan?
Har en typ1 67, behöver lite solskydd i mitt akvarium!
S
T-shirt, nån slags luvtröja och en klibba är jag väldigt intresserad av!!
Sen hoppas Jag Goopher o co som fixar med det här tar ut lite ersättning för all tid ni lägger ner på detta, tid är inte gratis 
Tack så mycket för all input! Kul att det finns sådant intresse för BV
Jag ska ta in all information, göra lite research och börja skissa lite... Stay tuned!
Liknande Collection som senast men med lite fler färger vore fint.
Eller kanske rent av en overall för garaget?
Skulle vara kul med nån text, annat än bara - independant aircooled vw forum for customs and classics-
Kan ju tryckas på vad som helst egentligen, t-tröjor, kepsar, muggar, klibba, osv
Förslag:
- I live in Boxerville -
- Resident of Boxerville -
- Inhabitant of Boxerville -
Pikétröja hade varit jävligt fint! 
Såhär ser/såg tröjorna vi har/hade på vwpc.
Den första är en liten diskret logga på bröstet.
Den andra är en specialare som vi som åkte mer till österrike fick större tryck på bröstet.
Den tredje har ett stort tryck på ryggen och ett litet under halsen på framsidan..
Sedan så får ni föreställa er att det står boxerville istället
. detta är bara ex på hur man skulle kunna göra..
Perra skrev:Detta måste va nåt jag missat helt.
![]()
Är det nån som har en bild på det som fanns förut? Tycker nog själv annars nåt retroaktigt tryck på en zip-hoodie å T-shirt passar bra.
![]()
Vet hur djävla mycket jobb det är med att ordna nåt sånt här så....
Take the money up front.....
T-shirt från förra gången
![]()
Thanks dude 
Kör samma som innan(jag beställde ingen hoodie sist
)
.
Annars så är det trevligt med fräcka t-shirts med ryggtryck, då syns trycket bättre
Grillförkläde
Ölglas
Picknick-filt
Fräna shorts
Frän kortarmad skjorta(piké kan fungera)
T-shirten var helt ok förra gången, men vad skulle det kosta att få nästa kvalité på t-shirt?
Vore fränt med vw-öldekaler
. Alltid kul när man serverar "ovanlig öl"
.
Hallå! Designarbetet pågår för fullt och jag hoppas kunna posta de nya trycken under helgen. Har även fått hem några prov på kläder - som det ser ut nu så blir det t-shirts, hoodies, ett "brottarlinne", en pikétröja och eventuellt också en kortärmad skjorta. Glad helg på er!
Hallå! Designarbetet pågår för fullt och jag hoppas kunna posta de nya trycken under helgen. Har även fått hem några prov på kläder - som det ser ut nu så blir det t-shirts, hoodies, ett "brottarlinne", en pikétröja och eventuellt också en kortärmad skjorta. Glad helg på er!
Vi väntar med spänning
Mycket bra jobbat

Uj va spännande... 
Det blir ett vintage-tryck och ett lite mer "Matchbox 70-tal"-inspirerat tryck. Hoppas ni gillar!
Sweet. Låter hur bra som helst. Blir de med lr utan dragkedja på hoddien?
Hoppas med dragkedja om man får tycka något... 
Det blir ett vintage-tryck och ett lite mer "Matchbox 70-tal"-inspirerat tryck. Hoppas ni gillar!
Låter ju nice. Ser fram emot att få se resultatet. 
Spännande
Hittade en frän matchbox-splitt http://farm1.staticflickr.com/32/607173 … 7efeda.jpg kanske blir det den
Men svaret kanske finns bland dessa
http://se.images.search.yahoo.com/searc … &x=wrt
Skulle vi inte kunna få en ledtråd 
De finns inte klistermärken att få tag på eller???
Kanske skulle finnas underlag för att ha en supporter shop med div kläder och dekaler på sidan då intresset verkar rätt stort,,,,,,typ en klubb shop,,fast det inte är en klubb
eller vad tror ni om det??
+1
+1
+2
Retro Matchbox låter nice! Ett till bra exempel på tidsenlig grafik är ju tidningen Gasolines stickers ![]()
Hallå! Här kommer skisser (work in progress...) på de nya BV-tishorna/loggorna. Vad tros?

Sidor Föregående 1 2 3 4 … 11 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Boxervilleprylar - Sista beställningsdag SISTA APRIL 2013.
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.