226

Default/lol Super!!!

Gillar nördar å fanatiker men inte Besservisses! Tar en "kall" å går vidare! ICQ/ad
Typ1-58:a Vert, å en 62:a sommar bruksis!

227

ICQ/ag

Det är aldrig försent att ge upp, och börja om med gamla erfarenheter som grund.
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062  typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058  typ1 oval-56 "Maximiliam"  vilande tråd.:-(

228

hoppas min kommer imorgon....

229

Tack och bock ICQ/ab

______\,,,/__________________\,,,/__________________\,,,/________
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o]  Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage

230

Fick mina idag! ICQ/ab jäkligt sjysta tryck! Tog zip hooden i large och den satt som en smäck. Var rädd att luvan skulle täcka trycket men väl på kroppen hänger inte luvan ivägen ICQ/ab tishorna i large var lite stora om man jämför hur zippen passade men bättre än att de skulle varit för små. Undrar dock hur medium skulle suttit. Det kan ju bli ett tips till nästa gång att mäta upp kläderna och skriva en storleksguide. Superbt jobb tusen tack.

Medlem i Halmstad Luftkühlers
--------------------------------
(o\!/o) Typ1 -65

231

Kul att du gillar!  ICQ/ab Det här med storlekar är ju alltid svårt... vissa passar plagen perfekt på, andra sämre. Alltid ett vågspel, svårt att få det till det så alla blir 100% nöjda. men det där med måttguide var en bra idé tills nästa gång!

"Daddy Cool"

232

Tackar för superprylar..grymt bra jobbat Jonas

Typ1 61:a röda lilla vWiola

233

Då har även mina kläder kommit fram.. ICQ/ab

PS. tack för inbjudan som låg i paketet...(Se Foto)

Post's attachments

DSC_0016.JPG, 649.58 kb, 1936 x 1296
DSC_0016.JPG 649.58 kb, 172 downloads since 2013-06-27 

234

??? Undrar vad den kommer ifrån? Äk dit vettja ICQ/ab

"Daddy Cool"

235

Supernöjd tack blev ju inte mindre besviken av att hitta den gröna med ICQ/ab

Jesper

236

Topp, bra! ICQ/ab

"Daddy Cool"

237

Har du levererat min beställning till bussgaraget, Jonas?

En barndoor SKA jag ha ICQ/ab
Och till sommaren ska jag åka vwbuss ICQ/ab  Det är säkert Default/tongue

238

Hallå Curlie, sorry för sent svar! Kör dit alla beställningar nu i veckan (antagligen imorgon onsdag).

"Daddy Cool"

239

Det blev lite prylar över (brukar alltid försöka "säkra" lite) - är det någon som är intresserad att eventuellt handla några BV-kläder? Tryckeriet schabblade ju ganska rejält den här gången så det blev ganska rörigt, dock finns det lite grejer kvar. Jag kan lägga upp vad som finns kvar här i tråden om ni vill.

"Daddy Cool"

240

Gör det....

241

Do it...do it now.
ICQ/af

Typ1 1200-62, 1302 Cab -72,  SAAB 92B-55, T2 buss-79

242

Hrm... kollade postlådan på söndag och där låg minsann ett vadderat kuvert med lite godsaker i... låg väl där hela helgen då... ICQ/ab Tack tack Jonas för en kanon service med schysst stash igen!

Buy the ticket, take the ride... - HST

243

Kul att höra - jag hoppas alla blivit nöjda, allt strul till trots. ICQ/ab

"Daddy Cool"

244

goopher skrev:

Det blev lite prylar över (brukar alltid försöka "säkra" lite) - är det någon som är intresserad att eventuellt handla några BV-kläder? Tryckeriet schabblade ju ganska rejält den här gången så det blev ganska rörigt, dock finns det lite grejer kvar. Jag kan lägga upp vad som finns kvar här i tråden om ni vill.

Hej, Jag är ny här och missade beställningen. Är intresserad av att köpa något beroende på vad som finns kvar. ICQ/ab

245

OK, nu har jag dykt djupt i lådan och detta är vad som finns kvar:

T-shirt "Originalbubbla", 100:-
Medium: 1 st
Large: 3 st
X-large: 1 st

T-shirt "Originalbuss", 100:-
M: 1 st
Large: 2 st

T-shirt "Slammad bubbla", 100:-

T-shirt: "Slammad buss", 100:-
Large: 1 st

Matchbox linne, 130:-
Large: 1 st
XX-large: 2 st

Matchbox t-shirt, 130:-

Frakt tillkommer på alla priser. Jag ber så mycket om ursäkt om det visar sig att något av dessa kvarvarande plagg är något som någon saknar i sin tidigare lagda beställning - det har absolut inte varit min mening i så fall! PM:a eller maila mig om du är sugen på något av de ovanstående plaggen. Tack! MVH / Jonas [email protected]

"Daddy Cool"

246

Hur är kläderna i storlekarna? Jag vill handla. ICQ/ab

247 Senaste redigerad av 1950bubbla (2013-07-10 09:52:07)

jag köper gärna :

Hoodie "unzipped", 350:-

X-large: 1 st    ICQ/ab  ICQ/ab

var är det för färg ???

Med vänlig hälsning Eric

54a soltak, 56 cab, 59a,  KG 71
Wesfalia Syncro 88a,
Porsche 912 66a, Porsche 912E 1976,
Medlem i VW Maffian, VWHK

248

1950bubbla: Mörkgrön, eller "bottle green" som tillverkaren kallar den. Slår du till? ICQ/ab

"Daddy Cool"

249

Romme-garage-snubbar: Jag kör ut alla era beställningar till garaget ikväll - ställer påsarna i fikarummet (namn på varje påse). Kraaaaam på er! ICQ/ab

"Daddy Cool"

250

goopher skrev:

1950bubbla: Mörkgrön, eller "bottle green" som tillverkaren kallar den. Slår du till? ICQ/ab

Perfekt jag ta en ... tack

54a soltak, 56 cab, 59a,  KG 71
Wesfalia Syncro 88a,
Porsche 912 66a, Porsche 912E 1976,
Medlem i VW Maffian, VWHK