Nån som vet nånting om ett sånt här dimljus? Fick det av en äldre herreman och han har haft det på en -65 bubbla. Det kommer fast i handtaget. Tillverkat av Hella.
Den har varit fin en gång. Har sett ett sånt på en dansk bil en gång...så det fanns säkert.
Om du bestämmer dej för att sälja så kan du få höra av dej. Eller så kan det finnas nåt byte istället.
Nja... till salu tror jag nog inte, för har på känn att den nog blir renoverad i nåt skede. Har en -65 termos den passar perfekt på.
Är mest intresserad av att veta lite om lyset, hittar ingenting då jag googlar.
"Klämdes" det fast på huvhandtaget på bilen? Häftigt, har aldrig sett ett sådant förut .
VW 1300 -66
Det har en U-bult som håller runt handtaget.
Oj, det är mer sällsynt än jag tänkt... tack för infon.
Du ska nog ta priset på theSamba med en nypa salt...
Jo, det förstår jag, men för det första så är det inte till salu och för det andra så är det ju inte den som begär som är dum utan den som betalar
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=339285
Går også med et håp om å finne et sånt en dag..
Livet är orättvist...
Har köpt ett dimljus till, kan tänka mej sälja det som syns på bilderna om jag får ett vettigt bud.
Vi talar fyrsiffrigt plus frakt.
Säg ditt pris istället. Bud är så lamt.
Jo jag vet, tycker heller inte om budgivning, egentligen, men i.o.m. att jag inte vet vad det rör sej i för prisklass så får det bli budgivning. Låter det rulla på till månadsskiftet och får jag inga acceptabla bud så tar jag det med till Classicen i sommar.
Man får gärna pm:a och erbjuda delar, trevligare än tråkiga pengar...