1

Fått 2:a på bes med för lågt lyse..tänkte höra om någon vet vad man går efter när man ställer lyktan?

/Roy

2 Senaste redigerad av alpinebubblan (2013-01-30 19:57:49)

Justera dom inte det? dom bruka kunna va snäll och göra det.
OM du har en lykta som är bra så är det bara köra upp mot en vägg och justera den andra.
Om du inte vill justera själv så åk bara in på en verkstad så fixa dom det fort, tar ju bara någon minut ICQ/ab

3

Den ena va för låg och den andra för hög och så va det en sur bes gubbe som vägrade skruva förra gången därför jag tänkte om man hade något att gå på och dessutom sänkt framvagnen så gissar på att dom inte står allt för bra just nu.Men som sagt snabbt gjort på en verkstad så blir nog det.

Tack ändå:)

/Roy

4

För mig att de falla 1cm per meter. Om du använder sökfuntionen kommer du hitta nån tråd för ja har frågat om de förr.

// Stoffe // Camp bay 72 AKA Dr Cox
Ragtop 60 No name

5

royan80 skrev:

Den ena va för låg och den andra för hög och så va det en sur bes gubbe som vägrade skruva förra gången därför jag tänkte om man hade något att gå på och dessutom sänkt framvagnen så gissar på att dom inte står allt för bra just nu.Men som sagt snabbt gjort på en verkstad så blir nog det.

Tack ändå:)

När jag var och jobba på verkstand så kommer jag aldrig ihåg att vi tog betalt för sånt arbete, utan var in med bilen och sen ut igen  ICQ/ab så om du ha tur så blir det kostnadsfritt, bero kanske på om det är någon surgubbe som äger verkstan som ska ha betalt för allt ICQ/ae

6

har även jag för med att jag sett någonting sådant förr men inte helt säker...

ska kolla upp detta lite mer.. tack ska du ha:)

/Roy

7

Japp och den snea ska börja i mitten Default/hmm

______\,,,/__________________\,,,/__________________\,,,/________
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o]  Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage

8

http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=10412 här har du.

// Stoffe // Camp bay 72 AKA Dr Cox
Ragtop 60 No name

9

kanon.tack o bock för hjälpen grabbar ICQ/ag

/Roy