1 Senaste redigerad av oldeschoolvw (2012-10-24 09:57:48)

Sänkta stötfångarfästen som flyttar ned främre stötfångaren 35 mm, ger bilen en extra låg look.

Pris: 350 :-

Maila oldeschoolvw(@)gmail.com

http://i51.tinypic.com/et5dah.jpg

http://i53.tinypic.com/33wqwqh.jpg

Proud member of Sun City Aircoolers

2

Du har mail!!

Ånglås är ett annat ord för glasspaus!
In America you drive on the parkway and park on the driveway...

3

Jag lyfter din annons. En söker under köpes...

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

4

Är också lite sugen på ett par sådana vart bor du och vad blir frakten?
Hade tänkt göra skälv men det är knappt värt jobbet för dom pengarna.

Olle Sewerin en 45åring som trillat dit i VW träsket igen efter 20år

5 Senaste redigerad av Torpa (2011-11-03 18:16:02)

Jag köper ett set av dig. Borde väl inte bli så hemskt hög frakt på det.

1500 Variant -63
Vw 1/11 -58
Panel -65
1300 limousine -66 såld sedan länge:'(

6

Tar ett par sådana jag med!

7 Senaste redigerad av oldeschoolvw (2011-11-03 19:37:02)

Jag har ett gäng med fästen på hyllan, maila mig så löser vi detta, tar dom slut gör jag nya ICQ/ad

Jag brukar skicka med posten, frakt+kuvert blir då en hundring jämt, så 450:- skickat och klart.

25hpman: Tack för lyftet ICQ/ab

8

Har skickat dig ett mail:-D

1500 Variant -63
Vw 1/11 -58
Panel -65

9

Tack för affären fästena kommer att sitta som en smäck på den gamla bubblan ICQ/ag

1500 Variant -63
Vw 1/11 -58
Panel -65

10

Finns fästen för de som vill ha ICQ/ab

11

Skulle du kunna dela med dig av lite mått på dessa fästena? Eller kanske en .dxf-fil eller liknande om du nu gjort dom själv.

Tack på förhand. Default/smile

12

Blir förvånad över vissa, tror du att han ger bort ritningar på en grej som han tillverkar och säljer  ICQ/ad

13

Sen kostar dom ju knappt något..

VW typ1 1961  ????hp
VW typ1 1965 1500T
VW typ1 1973  350hp

14 Senaste redigerad av pät (2012-10-24 22:31:57)

Mohawk skrev:

Blir förvånad över vissa, tror du att han ger bort ritningar på en grej som han tillverkar och säljer  ICQ/ad

Vadå? Varför skulle man inte kunna göra det?! Vilket tankesätt, att du tar det så självklart att alla tänker som dig. Jag skulle gladeligen delat med mig av mina ritningar om jag hunnit göra några. Vad skulle jag förlora på det? Ingenting. Är ju inte så att detta är något med patent på. Är väl inte något företag det säljs via? Det är väl en sak om det är ett företag som säljer dessa, men jag ser ingenstans där det tyder på detta, så jag antar att det bara är något hemjobb.

Nåja, alla tycker ju uppenbarligen olika om att dela med sig saker/hjälpa folk, men att ifrågasätta min enkla lilla fråga? Menar du att man inte kan dela med sig av ungefärliga mått bara för att man säljer en färdig produkt? Det är ju inte den färdiga produkten han ger bort direkt. Den synvinkeln på saken får du stå för, men att anta att alla tycker så... ICQ/ab

Får väl så gott tillverka egna om han känner att han inte vill dela med sig, men är ju inte så att jag kommer att förstöra hans marknad då jag endast ska ha dom för eget bruk..

Det skadar ju inte att fråga, eller hur..?

77.an skrev:

Sen kostar dom ju knappt något..

Skulle du jobbat på industri och haft tillgång till all utrustning som krävs och metervis med plåt skulle du tyckt annorlunda. ICQ/ad Ber om ursäkt för att jag "skräpat ner" tråden, men det är ju en gratis Bump.

15

Pät: Dra iväg ett mail så kan du få lite mått av mig, har inget bra ställe att lägga upp filer på. Patent har jag inget, men det är jag som designat dom från början ICQ/ab

16

Tack och bock oldeschoolvw! Mail skickat. ICQ/ab)

17

finns det fästen kvar? Har mejlat dig men inte fått svar.. // Niclas

18

finns det fästen kvar? Har mejlat dig men inte fått svar.. // Niclas

19

Det finns fästen kvar, måste ha missat ditt mail, har skickat ett till dig via forumet nu iaf. Sorry

20

Jag behöver också .. Har skickat mail.

21

Tjäna! Finns det några fästen kvar? ICQ/ab

Det gick inte fort och inte blev det bra heller...

22

Du har inga som passa en -75 bubbla?  ICQ/ad

23

Jag tillverkar nya fästen när det börjar bli tomt på hyllan, så det är bara att höra av sig.

Tyvärr har jag inga till -75

24

Tack för leveransen, de ser skitfina ut!

25

Färska fästen finns nu klara igen