Jag kommer aldrig få ihop mitt motorbygge eftersom jag prioriterar annat, därför tänkte jag ge någon annan chansen att ta över.
Det är delar som samlats under en längre tid enligt eget tycke och smak med start i en färdig motor som plockades isär för inspektion och kam-byte och sedan spårade det ur lite.
Slipp det osäkra med att köpa en ihop-plockad motor och köp istället en i delar med möjlighet att inspektera allt.
Här är vad som finns, har säkert missat en del men det går fint att komma och titta på delarna:
Begagnat:
Block upptaget för 94mm cyllar och urslipat för frigång med begagnade kolvar och cylindrar.
Dellorto DRLA 48 förgasare med trattar och länkage.
Vevaxel 76mm slag som är nyslipad 0,25 på ramlagren, std på vevstakslagren
Kennedy (KEP) Stage 2 tryckplatta av solfjädertyp och ett 8stiftat svänghjul (svänghjulet behöver putsas av på lamellens anläggningsyta)
Claudes buggies extra oljesump och vevhusventilation
Ormbo "No name" modell grövre, lilla flänsen efter kollektorn
Bultade vippställ, istället för clipslösningen som sitter original
Växelströmsgenerator
Nytt:
Toppar CB 044 CNC portade med 36mm avgas och 44mm insug (tror jag, svårt att komma åt att mäta), liten tändstiftsgänga.
Matchportade insug till topparna för IDF förgasare.
Pipercross filter till trattarna.
CB performance H-profil vevstakar, Super Race Rod 5400VW i 4340 Chromolly
Engle W125 kam
CB rakskurna kamdrev
Teflon kolvbultslås
Lager till vevaxel, vevstakar och kam
Lyftare
HP1 filter
Fördelare av 009 typ, Bosch 009-kopia
Delade stötstångsrör
Det som saknas för att få till en komplett motor är såvitt jag vet:
Fördelardrev
Stötstänger
Kylplåtarna ovanpå cylindrarna
Lamell
Remskivan
Oljepumpen finns en HP-variant men jag vet inte skick så den listas som saknad
Packbox svänghjul och packningar till avgas
Ljuddämpare
Om någon mot förmodan hellre vill ha FAJS IDF 44 (Kinakopior av Weber) så finns det en uppsättning såna.
Topparna kan även bytas ut mot portade originaltoppar.
Säljer helst allt i ett paket så jag testar det först.
Ge ett bud, gillar jag det så säljer jag men jag förbehåller mig rätten förkasta pajas-bud 
Jag har inte annonserat här förut men jag gissar att medlemmar kan skicka mail eller PM till mig så gör helst det i första hand, funkar inte det så svara på inlägget så får jag kolla upp det.