1

Hade mina bilder upplagda på forumbilder.se
Och i dag var både sidan & alla bilder i min tråd borta?
Nån som vet om den kommer igen eller är dr bara inse
Att de är borta ?

MOTORGÅRDEN..& de som händer där..titta gärna in!
   http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=9894

2

Om forumbilder vet jag inget men har samma problem med dom jag lade på pixbox under när jag började min "10 hk till" tråd. Rätt var det var kom det ett mail där dom sa att dom skulle stänga ner å så blev det. Nerstägningen var i våras, har nu börjat reparera tråden lite grann, inte alls kul ICQ/ac . Nu har jag lagt dom på photobucket, inte vet jag om det är bättre men det funkar iaf.

3

Just därför föredrar jag att ladda upp bilderna direkt här på BV.
Har aldrig förstått vitsen med att först ladda upp dem på ett annat ställe och sedan länka in dem här. I och med att bilderna ligger på samma server som BV så kommer de att finnas kvar så länge som BV finns kvar.

Ännu vet ingen hur en gammal folkvagn kan bli!

4

Men de går väll inte? Trodde tanken me att de inte går direkt var att Bv inte vill ha allas bilder på sitt utrymme? Gör man inlägg så går de ju inte ladda upp här direkt annat än vid redigering ?

5

Jag kan iaf se alla dina bilder i din "Motorgårdstråd" o de ligger ju på Forumbilder.se

Har en "sommarblå" [original VW-kulör] 1303S -73.
Lite före/efter-bilder finns på Garaget och min projekttråd är här på Boxerville

6

Så har de stått länge, men skit samma ja e glad igen!!!!!!!!  Default/lol
Nu ska alla bilder sparas igen så hoppas vi de fortsätter funka.
Tack för engagemanget de gläder ICQ/ab

7

Peter S skrev:

Har aldrig förstått vitsen med att först ladda upp dem på ett annat ställe och sedan länka in dem här. I och med att bilderna ligger på samma server som BV så kommer de att finnas kvar så länge som BV finns kvar.

Jo det smidigaste är att ladda upp dom direkt men bilderna hamnar ju längst ner i inlägget o inte alltid i den ordning som man laddat upp dom i själv.
När man skriver i tex en projekttråd vill man ofta varava bilderna med text o det har jag inte fått att funka med uppladdningen här.

8

Bengt H skrev:
Peter S skrev:

Jo det smidigaste är att ladda upp dom direkt men bilderna hamnar ju längst ner i inlägget o inte alltid i den ordning som man laddat upp dom i själv.
När man skriver i tex en projekttråd vill man ofta varava bilderna med text o det har jag inte fått att funka med uppladdningen här.

Sant.
Det är väl det enda negativa med funktionen. Aircoolers numera stängda sajt uppdaterades med funktionen att kunna ladda upp bilder och kunna välja vart i inlägget man ville ha dem. Ett förbättringsförslag för BV?

Ännu vet ingen hur en gammal folkvagn kan bli!

9

Jag kör också med Photobucket och jag är helnöjd med det. Via Photobuckets app till Iphone laddar jag upp bilderna direkt till Photobucket från mobilen. När sedan bilderna är uppladdade är det bara att hoppa mellan Safari och Photobucket i telefonen när jag vill ladda upp bilderna här.

10

jag kör med imageshack.us , har funkat bra i ett par år nu...

www.beachbuggy.se - buggyforum för buggyälskare
vagnpark:
Röd buggy -67 ,Blå buggy -67, Vit/blå/svart buggy -69 under uppbyggnad

11

Fördelen med att lägga bilderna externt är att man kan länka in dem var man vill, inte bara här.  ICQ/ab

"Sex can lead to nasty things like herpes, gonorrhea, and something called relationships.. Booyakasha!"
Ali G