1

Ska jag ha orginalkam till 1641cc,dp toppar, dubbla 34:or och 1.25 vippor och ormbo!? Eller vilken kam funkar bäst???!!

2

här kommer lite kamaxlar
http://www.phnet.fi/public/hefor1/eng/vwinfoca.htm
/// Micke

Utför Flödes test av toppar
och Motorsimulering
Och arborrar
Fueltech Ft 600 användare
Grundare  av 1600 utmaningen
Instagram @ pprmicke

3

Är det originaltoppar som i princip är oportade så tycker jag att originalkammen är att föredra.

"Sex can lead to nasty things like herpes, gonorrhea, and something called relationships.. Booyakasha!"
Ali G

4

Grattis Svwerker på den stora dagen
/// Micke

Utför Flödes test av toppar
och Motorsimulering
Och arborrar
Fueltech Ft 600 användare
Grundare  av 1600 utmaningen
Instagram @ pprmicke

5

Så det bästa valet är alltså orginal kam till oportade toppar?! Vill bara veta innan man drar ihop blocket, hur skulle ni som har lite rutin göra??

6

Scat C25 är inte så tokig heller...

7

Tack Micke!

Visst är C25 en bra cam men tjänar man något på att stoppa i den?

"Sex can lead to nasty things like herpes, gonorrhea, and something called relationships.. Booyakasha!"
Ali G

8

Passe  jag vill inte vara taskig men det är som att elda för kråkorna om du inte höjer kompet
När du har högre komp så suger den i sig lite mera =mer hk (1-2mm)
Om du sen fixar till ventilerna o sätena så kan det vara ide att byta kam eller vippor
Om du kollar in på How-to´s (toppar o trimmning) så kolla på 8-9mm lyft höjd
Om du inte orkar göra så  är det ingen ide att tänka på att byta kam
Lycka till med trimmningen
/// Micke

Utför Flödes test av toppar
och Motorsimulering
Och arborrar
Fueltech Ft 600 användare
Grundare  av 1600 utmaningen
Instagram @ pprmicke