51

GB skrev:

Ok, skriver upp dig med, i värsta fall får du sitta i pannrummet  ICQ/ad

Blir bra det... varmt å gött ICQ/ae

easos jovisst.. men kalla mig gärna Andy ICQ/ab

52

Im in!
If you need any help with anything just say the word
ps - anyone driving a bus to the party???

53

Steverooker skrev:

Im in!
If you need any help with anything just say the word
ps - anyone driving a bus to the party???

Nice, send me a PM, in a car right now  ICQ/ab

54

ja kommer inte men har en ruta här som gärna åker dit ( till GB ) så om nån åker söderifrån så hör gärna av er om ni kan hjälpa till.

MOTORGÅRDEN..& de som händer där..titta gärna in!
   http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=9894

55

Kan ni fixa den till Lidköping så kan jag ta med den upp  ICQ/ae

56

Jag ska till Skövde sen Lidköping månd. Tisd .

vw typ 1 1951,  vw typ 1 Guld Tian 1963
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967

57

Jag kommer tyvärr inte att kunna komma som var planerat ICQ/ac Jag har fått förhinder här hemma så det blir att flyga norrut istället för att köra med mellanlandning i Borlänge på vägen hem som var tänkt.

58

Dra igång värmen redan nu, så vi får plusgrader nästa lördag!!!!

Bara jag som är taggad???

Min blogg:www.50split.wordpress.com
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden

59

Edström, det vore trevligt om det gick men som sagt ingen panik för min del  ICQ/ab
Mohawk, fan va synd  ICQ/ac
50 Split, lite lister runt porten kanske? Det ska bli riktigt najs  ICQ/af

60

"kocken" kom på en sak... är det några som är vegetarianer av dom anmälda till maten?  ICQ/ab

61

Spontant, Demian! Men det får han säga själv. Jag vill inte vara den som drar ut han ur den garderoben...

Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett

62

Minst tre  ICQ/ab

63

Jag är taggad, hört rykten om att skruvas för fullt på bilarna garaget, för att dem ska se bra ut ICQ/ab

64

Kuus ! Bjur du på en lunch-grogg om vi åker vägen förbi dej på vägen ner ?  ICQ/ad Danne tänkte vara packad till middan och sen plana ut lagom bakis till midnatt och kräkas efter det så han kör hem pigg på söndag!

Jag är taggad !  ICQ/ag

You´ll never know...

65

Helsings Smedja skrev:

Kuus ! Bjur du på en lunch-grogg om vi åker vägen förbi dej på vägen ner ?  ICQ/ad Danne tänkte vara packad till middan och sen plana ut lagom bakis till midnatt och kräkas efter det så han kör hem pigg på söndag!

Jag är taggad !  ICQ/ag

Kör på det ,klockrent  ICQ/af

66

Har tänkt dyka upp och hämta mina USA-lådor. Inget extra för mig är en jävel på att äta rester.

67

Hans Landelius skrev:

Har tänkt dyka upp och hämta mina USA-lådor. Inget extra för mig är en jävel på att äta rester.

Najs  ICQ/ab

68

Räknat ihop lite och nu är det fullsatt, finito, packat  ICQ/ag ... återkommer inom kort till dom som står på väntelista till mat  ICQ/af
Thanks
Göran

69

Helsings Smedja skrev:

Jag är taggad !  ICQ/ag

Har aldrig spytt i hela mitt liv på fyllan, inte bakis heller....

MEN, somna brukar jag göra på allehanda ställen...

Default/lol

PEPP!
pepp!
Pepp!

Party on!

ELLER var det ROCK ON!!

Tel 07noll357185ett

70

Nu är det inte långt kvar dax att packa väskorna så men är redo. Jag skulle behöba transport hjälp av en reservhjuls balja från woffe till borlänge nån i gävle trakten som ska på festen?

/ Martin
Typ1 50,51,52,54,54,55
Typ2 51,59

71

Blir det en favorit i repris Olzzon  ? ICQ/ae

http://boxerville.se/forum/misc.php?item=3736&download=0

easos jovisst.. men kalla mig gärna Andy ICQ/ab

72

fo_eldarc skrev:

Nu är det inte långt kvar dax att packa väskorna så men är redo. Jag skulle behöba transport hjälp av en reservhjuls balja från woffe till borlänge nån i gävle trakten som ska på festen?

Kolla med Gustaf han är i Gävle Nu!

Jag skulle inte bli förvånad om jag har rätt!
GW.P

73

easos skrev:

Blir det en favorit i repris Olzzon  ? ICQ/ae

http://boxerville.se/forum/misc.php?item=3736&download=0

Det här ska bli skojj!
Hahaha!  Default/lol  Default/lol  Default/lol

http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2568: Taksänkt 65´ bubbla (såld) och 79´ Högtaksbay (såld)
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 35#p207535 Arzewald 59´Bubbla

74

Är det någon som bor nära Ola Öst som kan ta med lite delar till honom efter festen i borlänge. Hör av er ring 0707596245

Hans landelius

75

Det ordnar sig!!
Orkar inte ringa dig dock... Vi löser det på något sätt!

Tel 07noll357185ett