Kan ju tipsa er här att det igår kom in en fyrkantsbuss på Returbilen i Helsingborg.
En -88 med motor och låda kvar.
Ser komplett och okej ut.

Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » T3 (T25), "fyrkantsbussar" » Returbilen Helsingborg
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Kan ju tipsa er här att det igår kom in en fyrkantsbuss på Returbilen i Helsingborg.
En -88 med motor och låda kvar.
Ser komplett och okej ut.

Står ju IF i framrutan så det är antaglingen försäkringsbolaget som bytt in den..
skynda fynda den har allt, öppnings bara rutor caravell grejor kamping lucka på sidan=ev innredning,man kanske skall ringa johanes han jobbar ju mitt i mot 
Står ju IF i framrutan så det är antaglingen försäkringsbolaget som bytt in den..
Ja, men varför? Den är ju för tusan hel.
Hej,
Det är en transporter med 19wbx eller diesel med förmodligen en enklare campmobil inredning och kofångare tagen från en coach.
Erwin
Hej,
Det är en transporter med 19wbx eller diesel med förmodligen en enklare campmobil inredning och kofångare tagen från en coach.
Erwin
1,6TD enligt hemsidan. Synd att jag har fullt upp i helgen för det finns lite prylar jag skulle vilja ha på den. Någon som har lust att plocka delar åt mig. 
/S
Denna har jag rensat på dom gobitar som jag tyckte va något, en del inredningsbitar, snurrfäste till framstolarna, fack i tak o en hej del andra bitar
Har nu även hittar en 90:a Coach med komplett fabriks Westfaliainredning 
Denna har jag rensat på dom gobitar som jag tyckte va något, en del inredningsbitar, snurrfäste till framstolarna, fack i tak o en hej del andra bitar
![]()
Har nu även hittar en 90:a Coach med komplett fabriks Westfaliainredning
Japp! Den var rensad
Söker en passagerarstol fram!
Dom tog jag inte men de går nog att ordna till dig ändå 
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » T3 (T25), "fyrkantsbussar" » Returbilen Helsingborg
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.