denne bilen har gått i lokalmiljøet siden den ble solgt ny av AS-bil på gjøvik (nå møller bil) gikk hos raufoss samvirkelag til 69, ble byttet inn hos as-bil og ble lakkert om til orginalblå igjen da, solgt til neste eier i mars i 70, jeg kjøpte den av han i 2007. bilen ble avskiltet i 1979, og ble etter det brukt som tak over saltsteinen for sauene som gikk i åsen på sommerbeite, bonden la saltsteinen over motorkassa og spikret fast!!! sidedørene i åpen stilling, slik at sauene kunne gå inn å slikke saltstein i ly av vær og vind......
noen bilder etterhvert her

rust er det eneste som ikke mangler her... det vil si.. myyye rust
1 2011-01-21 19:07:55 Senaste redigerad av nobrakes (2012-04-28 16:35:29)
noen flere bilder, den står for tiden ute, pga et bobleprosjekt som trenger plassen mer, skal legge inn noen bilder av den og, etterhvert .

hjula til 66 panelen 
Välkommen Nobrakes! Du har många intressanta projekt du minsann, men du, in me lite bilder på Dollarvogna! 
takk for det ;-)
se om jeg finner noen her jeg...
et av bobla her
dollarvogna...
har blitt arbeidsledig fra lille julaften.. så er litt lite kr å slenge inn i bilene for tiden, men kommer nok sterkere tilbake etterhvert 
et til.. 
fant noen bilder fra lakk av bobla

og noen "bevis" på rusta på panelen

puslet litt i garasjen med splittbobla ikveld, jeg får ikke inn frontruta, virker som den nye pakningen ikke er riktig eller har feil profil.
lurer og på hvilke hovedlykter som er rett til bobla, (hvis noen av de jeg har er det da?)

har to av hver av disse lampene.

jeg har og hjulpet en venn med hans sika bay de siste dagene, har montert splitt forstilling med flippa spindler, lurer på å montere t1 boble med pendelaksler bak, for å få mer plass til bakhjul

Sjukt nice typ1 splitt.. Gillar också dom andra, men splitten.. MUMS 
Riktigt fina projekt! Gillade nog Dollar-bussen bäst. 
Ja jösses, fina bilar och fina projekt. Spliitbubblorna var ju nice och högtakaren, säger bara mums! En sådan skulle man ju ha 
Lycka till med panelen.
takk for hyggelige tilbakemeldinger, beklager at det går sakte med bilene, men slik er det når man har mer å gjøre enn tiden tilsier

nå om dagen er jeg så lei bilskruing, at jeg vurderer å selge altsammen å begynne på scratch.
bobla står sånn som dette, begge splittbussene står lagret å venter på arbeid som ikke blir gjordt
da ligger bobla for salg, og highroofen ligger og for salg, http://veteran.autodb.no/autodb/view.wa … 1308404658
16 2011-06-19 17:25:03 Senaste redigerad av larsson (2011-06-19 21:54:18)
vad ska du ha för den lilla gröna?
du kan ju kontakta mig i mail . [email protected]
63 splitbuss 74 bay/porsche dh
vad ska du ha för den liila gröna?
bobla du tenker på ?
Nobrakes, du har mail!
da tror jeg at jeg har besvart alle mail og pm, mangler du svar, gi beskjed her i tråden 
flere bilder av highroof

dette er den ærlige og usminkede sannhet 
larsson skrev:vad ska du ha för den liila gröna?
bobla du tenker på ?
ja bubblan.
du har inte mailat svar till mig ännu..
63 splitbuss 74 bay/porsche dh
nå har jeg prøvd å sende deg mail

Bra bilder på högtakaren. Har du fått några bud på den ?
Mvh Christer
- Om bättre är möjligt är bra inte bra nog -
Karmann Ghia T14 Cab -58. Karmann ghia T34 -63. Bubbla -50. Ambulans Typ2 -65. Typ2 -55. Bubbla -65
Bubbla -63 Typ2 -74 Typ 1 Shorty -65