1

Jag funderar på deras sätesklädsel och sätesutfyllnad (kokosfiber), priserna är i nivå med US och man slipper tull & moms.

Men jag skulle vilja ha referenser/feedback från tidigare kunder.

Money talks! Mine always says: "Goodbye"!
Ich versuchte mal genormt zu sein. Das waren die schlimmsten zwei Minuten meines Lebens.
Tra il dire e il fare c'è di mezzo il mare.

1965* 21W Samba (MCode 430 114) - 51 BD Standard Microbus (Type 22A. M62) - 1967 Westfalia pop-top (SÅLD)
* 1965 enligt chassinummer.  Reggad som 1964 - │o\w/o│

2

Jag är i färd med att beställa för flera hundra euro från denna.
Är det verkligen ingen som handlat från denna firma?

Ich versuchte mal genormt zu sein. Das waren die schlimmsten zwei Minuten meines Lebens.

1965* 21W Samba (MCode 430 114) - 51 BD Standard Microbus (Type 22A. M62) - 1967 Westfalia pop-top (SÅLD)

3 Senaste redigerad av 25hpman (2012-11-13 09:00:34)

Ja, vad tror du själv?  ICQ/ad

Se mitt svar i däcktråden.

TMI klädsel o Wolfsburg West sätespaddar.

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

4

Jag och en polare beställde lister för säkert 10-15000 från dem. Bra kvalitet men de skickade fel lister samt att det saknades 4 st rutlister. De vägrar svara på mail och verkar inte bry sig ett skit om att lösa problemet.

5

anton_e skrev:

Jag och en polare beställde lister för säkert 10-15000 från dem. Bra kvalitet men de skickade fel lister samt att det saknades 4 st rutlister. De vägrar svara på mail och verkar inte bry sig ett skit om att lösa problemet.

Har de någonsin löst problemet eller har de skitit i det? För jag var i färd med att beställamen nu tvekar jag.
Det jag har märkt är att de tar tid på sig att svara, precis som om de har ett vanligt jobb och läser mailen
lite när de hinner. Kan du utveckla om de totalt har skitit i att svara?

6

Jag har köpt fälgar från dom och kommer aldrig att göra affärer med dom igen.

Rainy 1200 -60
Sunny 1303LS -74
Rusty 1303S -73
Fodervärd VWHK:s buss