Hej!
Nu har jag fått ett gammelfolkaåterfall i form av en fin dubbelhytt, Magnus Ö´s Östersundsbygge. Sålde min bubbla för tre år sedan.
Hade/har fullt upp med hus och barn, bubblan fick betala för vårt nya kök
Åter till nyförvärvet, behövde en praktisk extrabil och kom på att det borde vara ganska optimal blandning av nytta med nöje med en sådan här. Det är en gammal Korsnäs Marma bil. Om jag förstod det rätt så var det gubben som körde den på jobbet som sen fick köpa loss den och sen när han gick bort tog Magnus över.
Nu är den omlackad i Kansas Beige. Lånade en lastbil på jobbet förra helgen och drog ut på en "liten" roadtrip, Tack Magnus för ett trevligt besök i er fina affär!
Är lite Porschenörd så tänkte mig något sådant här eventuellt.
Mixtrade lite i paint
Hemma i föräldrahemmet med sin nya 70-tals kompis.
Porschen är en T på Webrar från 1971.
Nu har Pickisen varit på ett snabbt pitstop i Storhaga hos Macke och är lite sänkt med dubbla satser fram och ett yttre knäpp bak.
I vinter blir det lite finlir mer färg i dörröppningarna och träribbor på flaket mm.
Fick de här ekbitarna upphyvlade på Gustafs Listhyvleri efter en master jag fick från "Helmut"
Blir väl några fler uppdateringar i vinter, går inte så fort antar jag med två småttingar hemma... Men ser fram emot att glida in på bygghandeln med den här i vår när jag skall sätta tänderna i uteplatsen.
Bilar: Westfalia 1974, Dubbelhyttspickup 1978, Golf 1983, 911 1971
Insta: Rm_engrg