Röstar för plåtrent och klarlack!!!
Ser för jävla bra ut!
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt » PV Johans 61a Soltakare
Sidor Föregående 1 … 5 6 7 8 9 10 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Ser för jävla bra ut!
Ja det är bara att ställa sig i ledet o buga kommer bli en riktigt fin bil
Ser för jävla bra ut!
X2 
Man får tacka för alla hejja rop, det är sådant som gör att det är kul att visa upp vad man håller på med
Sen är det jävulskt snyggt plåtrent men fan vad drygt att hålla efter.
Jag trodde vi var överens om . . . blå???
Jag trodde vi var överens om . . . blå???
Det tog ju flera månader innan jag bestämt mig för vilka framdäck jag skulle ha.
Så färgen är nog inte spikad innan lackeraren häller den i sprutan .. haha
Underbar bil!!! Klart du ska ha den originalblå 
I dag var det Powermeet grillning i grann garaget.
Tur det är nära så man kunde putta dit bilen.. haha
Försökte få dit bakkofångaren men han inte, ville inte hafsa dit något fäste bättre göra det riktigt på en gång.
Det blir grymt!!!
Tack så mycket för hjälpen med gasvajern på Power meet igår.
Vilket grymt bygge

Då har man fått fixat lite mer med bubblan, har fått gjort fästen till den bakre kofångaren.
Det var lite klurigt och en hel del mätande och funderande på hur jag skulle göra, fans ju inget kvar att mäta på.
Men tror nog jag fick till det ganska bra till slut.
Så här blev det iaf
Hehe japp 
Då var gallret under rutan dit svetsat. och bakljusen dit satta, där dom ska vara.
Annars har det varit lite dåligt med uppdateringar..
Själv tycker jag du borde skippa "tandställningen" och köra på europablad eller T-bars... 
Jag tycker den ser lite "snällare" ut med usa fångare.
Det blir ju helt kanon det där. För nog försöka få till ett jobb i närheten snart så man kan komma förbi och kolla bygget igen.
Jag har bytt bakdäcken från Gatslicks till vanliga däck, det blev samma storlek som M&H däcken
215-65/15 Dessa blev också Nankang, tillräkligt billiga för att det inte skulle svida allt för mkt om jag inte var nöjd med hur dom såg ut.
Men jag är faktiskt ganska nöjd med hur dom ser ut.
men det skulle behövas en spacer på 15-20mm för hjulen sitter lite lite för långt in för att det ska bli helt perfekt.
farsans gamla folka cabbe den röda på bild 
Personligen tycker jag det ser fetare ut när fälgen sitter en bit in - mer racestands över det då!
Johan
Personligen tycker jag det ser fetare ut när fälgen sitter en bit in - mer racestands över det då!
Johan
X2
Jag gillar ju race stuket hårt. Ska rulla om kring bilen och titta på den i lite olika vinklar och på olika håll innan jag bestämmer mig för att göra något.
Det är nästan så man skäms vad lite jag har gjort på bilen, men det känns att det är dax att sparka i gång igen.
Jag har fått beställt lite motordelar till den, kommer bli en typ4 motor.
Ska bygga en snäll grundmotor som kommer våldtas av en rejäl turbo, så för att urspårningen ska bli total blev det en holset hx40 super.
Sen har jag Lackerat om dotterns moppe och bytt lager på den
Gillar att du ska köra med HX40...Skapligt stor turbo 
Sidor Föregående 1 … 5 6 7 8 9 10 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Projekt » PV Johans 61a Soltakare
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.