Tänkte lägga upp lite bilder och info om min "ANDRA" bil
Jag köpte eller rättare sagt bytte till mig en soltaks bubbla av en kompis, Han hade köpt bilen för att ta soltaket till en annan bil, Vilket jag tyckte var synd så jag fick ta bilen om jag skaffade ett annat soltak till honom.
När jag fick hem bilen och gick igenom den så var hela bilen proppfull med ekonomi plåt,
Vilket var bra eftersom det var en hel del rost.
Så jag började så smått att laga lite rost sen var det tråkigt så då körde jag ut bilen, Delvis för att min "FÖRSTA"bil tog lite tid och pengar och att jag tröttnade.
Detta senario upprepade sig typ 3ggr. Laga lite tröttna ut. Så nu i sommar så har man varit på ganska många tillställningar som BRC, Wheels and Wings, Powermeet Lite lokala Fika ställen så blev suget efter en egen bil ganska stort + att polarna och mina barn tyckte att jag skulle fixa klart bilen.
Så nu har jag börjat!! Och bara för att göra det enkelt för sig
så ska jag flytta upp bakvagnen 50mm Gillar inte när det blir för mkt camber, sen kanske man vill spontan accelerera med bilen någon gång och då blir vinkeln på´svärden inge bra.
Bild på framvagnen som är kortad 125mm kommer att ha cb sänkspindlar
VW typ1 1965 1500T
VW typ1 1973 350hp
uppflyttad bakvagn e trevligt enda e ..motor fläkt förgasare avgas får det trängre, och luftplåtar passar dåligt
äla skiiiit oxå
Brukar va lika bra när man ändå bygger om...