Warning: getimagesize(./extensions/pun_attachment/attachments/d85d0a2493fe27f2904c4ff73b9b43e4/fb9175015e77395eff158597353b72fb.attach): failed to open stream: No such file or directory in /srv/users/boxerville/apps/boxerville/public/forum/extensions/pun_attachment/include/attach_func.php on line 297

1

Hej!

Har nyligen införskaffat mig en bubbla, det sitter sänkningsats på framvagnen, men jag har helt glömt bort hur man går tillväga för att nu tex sänka den ngn cm till.

Finns det ngn vänlig själ som kan berätta detta för mig vore jag tacksam! ICQ/ab

Bifogar en bild hur det ser ut idag!

Post's attachments

vwfram.JPG, 276.98 kb,  x
vwfram.JPG 276.98 kb, 4 downloads since 2012-09-23 

2 Senaste redigerad av Johan W (2012-09-23 19:04:04)

Hejsjälv!

I normala fall lossar du muttrarna A och B på båda två, sen gängar du ut insexan ur B och drar åt muttrarna igen. Hissa upp den med garagedomkraften innan Default/hmm

Men dom ser ut som dom är max sänkta, du kan sänka lite till genom att fila ur lite på den tredje muttern om du bara ska ner någon cm, annars finns det ju droppspindlar och har den redan det får du kapa dän sänksatserna och vrida ner dom lite till Default/hmm

Ser ut som den är kapad både här och där, men det gör inget, bara den är ordentligt svetsad Default/hmm

______\,,,/__________________\,,,/__________________\,,,/________
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o]  Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage