Rensar loftet igen...släpet är framkört. Nu ryker det ut lite grejor som vanligt. 2 ggr om året rensar jag.
Kör till tippen med det på fredag. Har du vägarna förbi o tycker att gratis är gott...då har du fram till fredag på dej. Capisce?
Det blev mer skrot än vw-delar, men som highlights kan nämnas 2 dörrar Bay -71, dragkrok kortnos varre utan typskylt o kula, nån v.kammare, bakre motorvagga splittbuss, främre golvbalkar med pedalställ o H-cyl splittbuss, 1 st fotsteg...en främre stötfångare till bubbla 1975, lite motorplåtar, ett svetsbord, hyllsystem från en BP-mack, luftgaller med nederdel av bakruta från en -70 bubbla.
Jisses! Främre stötis bubbla 75 !
Är det den med infällda blinkers??
VW 1303 Big -74
VW 1303 S -73
Honda CB750 Four -75...1:a Folkan, en 1200 -59 inköpt 1969
BMW 740 i -96
John Deere 210 -67
Ja, det är det. Lura vwfreak eller någon annan närboende att hämta den. Men det är ju ingen utställningsbit direkt. Men den är komplett med skylthållare, fästjärn o blinkers. Inte krockad, men lite nopprig i kromet.
Jag vill ha draget till typ3 kortnos.
Jag ska föröka lura upp Tobbe, annars får kg föröka hitta tid att lura upp mig själv.
Ghia 57
"If you can't fix it with a hammer, You've got an electrical problem"
Jag tar gärna splitbuss delarna. Kan hämta onsdag...
Lasslo: jag kan evt ta med till ochså....
Efter kl 18.30 o innan kl 19.30 ELLER efter kl 20.30....framåt natten. 
nu får du snart sluta å rensa ..
jag får ju inte plats med alla prylar snart.. hehe..
hyllor är alltid intressant.. ev svetsbord..
tittar förbi nån kväll..
är det de tiderna du menar hela veckan ? efter 18.30 osv
Inte på fredag, då är jag ledig. På torsdag är det tandis.
Ja, det är det. Lura vwfreak eller någon annan närboende att hämta den. Men det är ju ingen utställningsbit direkt. Men den är komplett med skylthållare, fästjärn o blinkers. Inte krockad, men lite nopprig i kromet.
Ahhh..vill gärna ha!
Börjar jobba i morrn efter semestern, så jag kan inte komma iväg och hämta heller:(
Undrar, fins det någon som ska dit som kan ta den åt mig så den inte går till hednamissionen?
Någon som ska norrut kanske, även om det inte är hela vägen mot Stockholm..
VW 1303 Big -74
VW 1303 S -73
BMW 740 i -96
John Deere 210 -67
I vilket skick är dörrarna till bay ´n ?
färg?
Tja...jag slänger ju inte dom för att de är totalt rostfria direkt. Blå/vita. Om det är bortskänkes kan man inte förvänta sej att jag ska dokumentera skicket, jag tyckte dock de var för bra för att kastas ner från loftet i släpkärran. Typ 4-5 meter. Den som vill ha dom får själv bära ner dom för trappan. På fredag kastar jag annars ut dom ändå.
Om jag hinner plocka av dom så kan det bli två hemgjorda hörn till en främre stötis också. Early bay. Det blir nog en bakplåt med...för den var inte direkt fin den heller. Gillar inte dåligt lagade delar...
vwfreak är strax här.
Jag kommer imorrn....
Pm gärna adress eller nummer...
Oj!
Tror Du VW freak kan hämta och härbärgera kofångaren till jag hunnit ordna transport?
Han kanske redan lämnat Dig, eller tar Ni en kall kanske:)
VW 1303 Big -74
VW 1303 S -73
BMW 740 i -96
John Deere 210 -67
jodå , det blev ett litet lass igår.. 
dörrar å kofångare m.m.
kan maila bilder till de som vill.. , kostar 100:-/bild..