Svär så det osar svavel! @*@*####
Efter tre månaders helvete med njursten, spräckt disc i nacken & sjuk hjulriktare upptäcker jag att det nya FAT BRICK däcket har sned cord!
SATAN jag som ville ut och trampa idag 
Faran lurar bakom nästa krök
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Vad gör du nu?
Sidor Föregående 1 … 141 142 143 144 145 146 147 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Svär så det osar svavel! @*@*####
Efter tre månaders helvete med njursten, spräckt disc i nacken & sjuk hjulriktare upptäcker jag att det nya FAT BRICK däcket har sned cord!
SATAN jag som ville ut och trampa idag 
Några år försenat har jag tagit mig i kragen och gjort färdigt mitt examensarbete under våren. Fick precis veta att jag är godkänd och skickat in ansökan om examen.
Trodde nog aldrig den här dagen skulle komma.
Grattis! ,Examen i vad? 
Veterinärexamen 
Trevligt!! Jag vet inte vad jag skulle göra utan våra husdjur... och .. min fru såklart... 
Sitter hemma.. dricker cider och är arbetslös och jävlig 
Har budat på en 23w .....
Kom precis hem till Borlänge efter Hollywood Undead konserten på Gröna Lund...ska snart upp och jobba. Gäsp...
Trött efter en eftermiddag i skogen med Midnattssolsrallyt idag, några VW som sprätte grus friskt, detta var två av dem
Tittar förbi i morgon, kul att ni kom iår igen... 
Pimplar björnbärscider & lysnnar på Crucufied Barbara
De där hjulen är ju långt mycket snyggare än vad en Empi-fälg någonsin kan bli. Förstår om du vill byta för att omväxling förnöjer, men rent estetiskt lär det inte vara något uppköp.
Det ser dock ut att vara en nyansskillnad i det blå fram och bak, är det så? Kanske skulle det räcka med att lackera dem?
Är det breddade fälgar (ser så ut)? 15 eller 14 tum? Frigång vid bakskärm? Jag får inte plats med breddade fälgar på min bay, därav frågan.
Dom är bräddade tyvärr är dom så dåligt bräddade så ena bakfälgen höll på att dela sig när jag körde hem från Fan Fest i somras rotade då fram ett par andra bräddade fälgar därav den gröna färgen bak.
Inga problem med frigången dock så är skärmkanten rostig...
15 tum är det.
Vi får se, har Empi 5or liggandes så jag får prova, kanske passar...? 
Jag har iofs aldrig gillat empifemmor så jag är ju färgad i min åsikt. Men vissa fälgar passar bättre på vissa vagnar. Men nu är din vagn andra exemplet på att en EB kan rymma breddade fälgar under hjulhuset bak, jag måste försöka igen.
Jag monterade ju dit Raders på min vagn i somras, men det var inte alls lika passande som hos splitten. Får jag inte till det med breddningen av mina femtontums bussfälgar, lär jag bita i det sura äpplet och köpa en uppsättning speedmaster, de funkar bra på bayen tycker jag.
Har äntligen fått fart på pickupen igen

Härligt 
Sitter och nattar en ilsken 4,5 årig dotter sedan drygt en timme som inte får som hon vill när klockan är nästan 2 på natten....
Aj fan...
Här är tvärtom.. Båda barnen sover gott.. Men jag ligger klarvaken och tänkter på allt från vw till jobbet och lite andra vardagsproblem..
Satt o fnulade o fundra på om jag inte hade nåt tips långt in i skallen som jag kunde plocka fram, o ringa på.
Plonk sa det... snabb koll på Google o där hittade jag en länk till fejan. Meddelande sänt nu...tipset är ca 5 år gammalt o jag fick det på veteranmarknaden i Höör. Karossdelar från skrotad lyxbuss i Malmö. Jag fick ett nummer att ringa då, men det har kommit bort tillsammans med minnet av det.
Men man är väl troligen för sent ute...men det är så man ska behandla tips, man får inte tveka. 

Hackar kål till en kålsoppa och lyssnar till mina nyligen inköpta cd's med Pogues
Sitter o drömmer mej bort på amerikanska Craigslist... å då drömmer jag inte om Vw. 
Sidor Föregående 1 … 141 142 143 144 145 146 147 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Vad gör du nu?
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.