Hur gör man det lättast ??
Mvh Jonas
Kanske den här kan vara till hjälp? http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=80
Kanske den här kan vara till hjälp? http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=80
Tack !

Mvh Jonas
Tja, man kan ju med fördel använda möjligheten att tanka upp bilder från hårddisken direkt i tråden. Varför hålla på och blanda in forumbilder etc? En annan fördel är att så länge Boxerville lever så kommer bilderna att finnas kvar. En annan sajt med gratistjänsten att kunna tanka upp bilder kan ju när som helst stänga ner och då är bilderna förlorade.
Jo så är det, men nu med dom problem vi har så måste man gå in på redigera och klicka på Skicka svar... en gång till för att dom ska synas 
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o] Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage
Varför hålla på och blanda in forumbilder etc? En annan fördel är att så länge Boxerville lever så kommer bilderna att finnas kvar. En annan sajt med gratistjänsten att kunna tanka upp bilder kan ju när som helst stänga ner och då är bilderna förlorade.
Om man publicerar sina bilder på olika forum är det bara opraktiskt att tanka upp dem överallt. Det måste ju vara enklare att ha dem på ETT ställe, ändrar man en bild eller byter ut den, men behåller filnamnet, så ändras den ju överallt, samtidigt. Dessutom finns det väl ingen garanti för att bilder lagrade direkt i forumet finns kvar? Självklart har man väl originalen kvar hemma ( i flera upplagor på olika media) ändå?
Lite före/efter-bilder finns på Garaget och min projekttråd är här på Boxerville
Har man ett internet abbonemang, så ingår det utrymme för egen hemsida... jag försöker hålla mig där först o främst.
Sedan kan man ju chansa på fria utrymmen - men min erfarenhet är att detta kan "försvinna" efter ett antal år? (Som på VW-Maffians förra server lade jag ut träffbilder som.... ;-(
En del gratis-hemsidor raderas också om det inte "händer" något på ett halvår....
-Bara mina 30 cent ?
Mvh Jonas
Foton på resultat även Tysklands resa? 
Oval-55 (släktbilen)
Splittbuss -64 dubbeldörr 11w
BMW 320D Touring M-Sport XDrive -21