101

Bromsbänken åkte dock på skroten när intresset försvann.

Sanningen kan göra ont men det gör även ett slagskott med puck rakt på pungen.

102

Ika skrev:

Bromsbänken åkte dock på skroten när intresset försvann.

Så icecoolers finns inte heller?

Fake split -67 såld

103

Nej intresset frös till is för några år sedan. Men ni nya verkar ju vara på god väg att få ihop nåt nytt vilket är bra.

Och Jan-Iver, vi var ju faktiskt 5 ekipage då det begav sig i boden, jag och 2 andra bubblor från boden samt Henri och finnarna och du.  ICQ/ad  Megaträff deluxe...

Sanningen kan göra ont men det gör även ett slagskott med puck rakt på pungen.

104

Nu är den här tråden lika kall som namnet på den insomnade klubben...men kan man inte redan nu i snökaoset bestämma sig för att skramla över på onsdagsträffen i gammelstads kyrkby nån gång i början av sommaren och se där på plats vilket intresse som finns att köra igång en klubbverksamhet i luleåområdet?

Har själv varit med från start med en viss lowriderklubb och när eldsjälen lämnar faller det ofta samman. Kör man dessutom på nämnda onsdagsträffar som redan är etablerade gör det inte så mkt om det är 5 entusiaster med vw eller 50 för det är alltid andra järn där.

105

Nu är det ju i alla fall lite liv i Icecoolers på facebook, vi har haft träff på sensommaren de två senaste åren i alla fall, senast på Rörbäcks camping med 10-12 VW´sar, grill och övernattning.  ICQ/az
Vi brukar skriva på fb och eventuellt åka till Gammelstad, Råneå, Boden bla och planen är att hålla liv i "klubben". https://www.facebook.com/groups/1424798954506672

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _  _ _ _ _  _ _ _ _ _
            1966 1300, 1973 Kleinbus, 2012 T5 biogasbuss

106

Jan-Iver skrev:

Nu är det ju i alla fall lite liv i Icecoolers på facebook, vi har haft träff på sensommaren de två senaste åren i alla fall, senast på Rörbäcks camping med 10-12 VW´sar, grill och övernattning.  ICQ/az
Vi brukar skriva på fb och eventuellt åka till Gammelstad, Råneå, Boden bla och planen är att hålla liv i "klubben". https://www.facebook.com/groups/1424798954506672

just det, jag såg efter mitt inlägg att det var nånting i råneåtrakten i höstas eller så. Jag köpte en bubbla i slutet på september så jag var inte ens på forumet innan det. Har du nån länk till fb?

107

walkthebigdog skrev:
Jan-Iver skrev:

just det, jag såg efter mitt inlägg att det var nånting i råneåtrakten i höstas eller så. Jag köpte en bubbla i slutet på september så jag var inte ens på forumet innan det. Har du nån länk till fb?

Kika lite norrut i inlägget ^ , där är länken ICQ/ag  ICQ/bq

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _  _ _ _ _  _ _ _ _ _
            1966 1300, 1973 Kleinbus, 2012 T5 biogasbuss

108 Senaste redigerad av walkthebigdog (2022-02-08 07:09:14)

kanon, försökte läsa på telefonskärm med gammelmansögon..