Hej
Ska se om det finns nått intresse av att starta en klubb här i Luleå?
Jag är med om det blir nåt där även om jag bor i Boden
1966 1300, 1973 Kleinbus, 2012 T5 biogasbuss
HAHA Jag är oxå på
okej då är vi tre iallafall...vi kna ju starta med lite vecko träffar.
Japp, jag var ensam VW i jokkmokk igår, lite trist bland alla jänkare....
Finns det några tankar på träffplats? Ett jäkligt bra ställe är ju Ruter Retro Café fast det är ju här i Boden.
Jag och steffe hade ju stora planer på veckoträffar tidigare i vår. Tyvärr så har jag ventilras och alldeles för lite tid till att fixa. Ni får annars hålla ut till 1:a september och köra med i karavanen som går mot Skellefteå.
Okej men vi kan ju försöka börja med vecko träffar..igen.. japp 1sept bokad följer med om inget händer med bubblan
Japp, jag var ensam VW i jokkmokk igår, lite trist bland alla jänkare....
Finns det några tankar på träffplats? Ett jäkligt bra ställe är ju Ruter Retro Café fast det är ju här i Boden.
Jag har hört talas om det och det sägs vara populärt. Det finns ett nystartad cafe här i stan oxå måste vara popis det för när jag körde förbi så var det fullt med folk där...
Nån ska till gammelstan imorgon?
Vad är det i Gammelstad och när?
Vad är det i Gammelstad och när?
det brukar vara ganska mycket bilar där om det är nu bra väder. det brukar börja vi 18 tiden det är runt kyrkan i kyrkbyn ... Det verkar vara många som inte vet om gammelstan...:) på onsdagar
Ok, jag kommer förbi en sväng med bussen
Ok, jag kommer förbi en sväng med bussen
Jag har en om byggd 67:a med delad bakruta du kommer säkert se mej.
Det var trevligt igår men få bubblor 2st som jag såg plus jan ivers buss.....måste bli fler tycker jag
Kyrkbyn på onsdag det börjar ca 1800 kom å titta på alla gamla fordon ta med bubblan
Var inte många bubblor i kyrkbyn igår....bara jag iallafall som jag såg
Jag och steffe hade ju stora planer på veckoträffar tidigare i vår. Tyvärr så har jag ventilras och alldeles för lite tid till att fixa. Ni får annars hålla ut till 1:a september och köra med i karavanen som går mot Skellefteå.
Synd med ventilras. När går caravanen till skeå då? Hande tänkt börja med vecko träffar efter min sem....jan iver var intressserad får se om man får med sej mera folk...
Nu är visserligen motorn fixad men ska skära hål i innerskärmarna bak för att kunna justera förgasare och byta tändstift. Så när jag kör igen är osäkert. Är dessutom i Turkiet när träffen i skeå är.
Men kring 9.00 brukade vi åka från Luleå med pitstop hos Helmut i Piteå, sen raka vägen till skeå.
Kommer ju säkert info lite närmre.
Nu är visserligen motorn fixad men ska skära hål i innerskärmarna bak för att kunna justera förgasare och byta tändstift. Så när jag kör igen är osäkert. Är dessutom i Turkiet när träffen i skeå är.
Men kring 9.00 brukade vi åka från Luleå med pitstop hos Helmut i Piteå, sen raka vägen till skeå.
okej får se när mera info kommer... jag har oxå hål eller en lucka i innerskärmen för att komma åt förgasarna. är rätt så praktiskt. Du måste ju hojta till när bubblan rullar...:)
okej får se när mera info kommer... jag har oxå hål eller en lucka i innerskärmen för att komma åt förgasarna. är rätt så praktiskt. Du måste ju hojta till när bubblan rullar...:)
Back in town efter nästan 400 mil med nya biogas boxern, jag hör av döttrerna att det är cruising i Boden till helgen, nån som ska hit?
Jag har inte hört nått är på dem men kommer mig hem om nästa måndag. Synd att man missar det men vi kanske kan ta en träff efter jag kommer hem.
Semester ska det vara.
crousing i boden i helgen????
Fel av mig. Retro rally ska det vara på lördag ..... Inge cruising!