Då vi kom till kyrkbyn hade alla jänkare rymt hem pga regnet... Vi snackade en liten stund och sedan for vi hemåt...
1966 1300, 1973 Kleinbus, 2012 T5 biogasbuss
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » VW-klubbar » Klubb i Luleå?
Sidor Föregående 1 2 3 4 5 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Då vi kom till kyrkbyn hade alla jänkare rymt hem pga regnet... Vi snackade en liten stund och sedan for vi hemåt...
ja det var lite dystert i gammelstan men det var några kvar
Vars ska vi träffas när gammelstan är slut? Nån med nått förslag? Kanske finns nån lokal nån vet av
vet inte hur aktivt motorgården är men där finns u mek möjligheter .. man kan ju medtag fika om så villes..
annars kör vi hos Simon hehe han hade ju stort å fint runt sin holk
Sista onsdagen nästa vecka så hoppas vi på pangväder
jo var inne på motorgårdens hemsida. Det är öppet. Verkar vara en bra ide från grunden visste inte om att fanns... går att hyra mekplats. Annars kan man ju träffas hemma hos mej får ta en fika snacka lite.
är inte speciellt dyrt heller en heldag med lyften kostar 200 spänn så .. å de e ju lätt värt att sponsra hela konseptet med motorgården...
Annars funkar fika hos dig som en första grej
Är de nån som ska till boden i morgon??
är inte speciellt dyrt heller en heldag med lyften kostar 200 spänn så .. å de e ju lätt värt att sponsra hela konseptet med motorgården...
Annars funkar fika hos dig som en första grej
Är de nån som ska till boden i morgon??
Nä tyvärr så ska ja bort imorgon så det blir inge boden för mej.
Ha Boden vilket skämt alltså ,,,
Ha Boden vilket skämt alltså ,,,
Var det inga bilar i Boden? Men nästa helg blir det skeå som gäller
Visserligen kom vi strax efter sju å crusingen börja kl sex men där ja kommer ifrån så brukar crusingen vara till iaf midnatt eller så. Nån enstaka bil bara
uuäähh.. bävar lite för å byta bromscylindrar helt själv, vet inte om ja klarar de riktigt... ,,mem får väl gå ändå
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=11359
Samling kl 9.30 på lördag vid mitt garage.
Maila eller messa mig på noll sju noll 3128133 för vägbeskrivning.
Mvh Stefan
uuäähh.. bävar lite för å byta bromscylindrar helt själv, vet inte om ja klarar de riktigt... ,,mem får väl gå ändå
Hur går det med bromasarna? Har du ingen handbok?
Jo men står inte så mkt om just de å hittar inte på nätet . Är mest orolig att ja inte har de verktyg som behövs. Ska börja kolla i dag å se förhoppningsvis går de lätt. Sen ska de ju luftas oxå
Har startat en ny tråd som heter VW klubb Luleå-Boden området på G...
Kyrkbyn imorgon? eller ska man fara till jan ivers garage? Dom har lovat regn:[
de skulle regna idag me men var ju kanon väder
ja åker iaf gärna till g-stad
de skulle regna idag me men var ju kanon väder
ja åker iaf gärna till g-stad
det man ju göra åka tilll g-stad å se hur många det är där
jag ska nog åka tidigare idag till g-stad ungefär vid 18 tiden nån som hänger på? om det är dött där så åker jag nog till janiver å hälsa på i boden.
Hej
Ska se om det finns nått intresse av att starta en klubb här i Luleå?
Har ni inte kvar "Icecoolers" som vi startade upp typ 2004? vi hade ju till och med t-shirts Tror nog att vi kom fram till att det borde vara världens nordligaste folkaklubb om man följer breddgraderna varvet runt....
VwSimon skrev:Hej
Ska se om det finns nått intresse av att starta en klubb här i Luleå?Har ni inte kvar "Icecoolers" som vi startade upp typ 2004? vi hade ju till och med t-shirts Tror nog att vi kom fram till att det borde vara världens nordligaste folkaklubb om man följer breddgraderna varvet runt....
Jag tror den klubben inte fanns längre men.... Det finns några som håller på med följa men ingen klubb....inte längre om nu inte dom vill starta upp igen....
VwSimon skrev:Hej
Ska se om det finns nått intresse av att starta en klubb här i Luleå?Har ni inte kvar "Icecoolers" som vi startade upp typ 2004? vi hade ju till och med t-shirts Tror nog att vi kom fram till att det borde vara världens nordligaste folkaklubb om man följer breddgraderna varvet runt....
Hur många var ni? Det som jag hörde var att den som drev klubben mest var student å flyttade...å sen dog det ut...var det du? Vi skulle vilja starta en vw klubb. Har du några tips? Hur man går till väga.....o.s.v
Ja jag var en av studenterna. Kommer inte ihåg hur många vi var, 10 kanske, varav 3-4 studenter. Davidluleå här var mest insatt. Hör med han. En kul grej som hände i lule på senare år var ju 1600 challenge hos marcus i hans bromsbänk
Ja jag var en av studenterna. Kommer inte ihåg hur många vi var, 10 kanske, varav 3-4 studenter. Davidluleå här var mest insatt. Hör med han. En kul grej som hände i lule på senare år var ju 1600 challenge hos marcus i hans bromsbänk
okej har hittat david frågat han lite om icecoolers
Sidor Föregående 1 2 3 4 5 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » VW-klubbar » Klubb i Luleå?
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.