Okej... vad gör jag...
Har nu grejat med frambromsarna som en tok för att få det att lira... men det går inte..
När jag byte hjulcylinder som läkte på höger sida så var jag ut å testkörde men det drog åt vänster i alla fall...
Släppte vänster för att få lika bromsverkan på båda sidorna.. men vad jag märkte var att vänster trumma liksom hugger
när man snurrar på trumman.. ungefär en "kvart" på trumman hugger i bromsbackarna...
Ringde min farbror och åkte och svarvade av lite grann för att få bort ev. ojämnheter.. och inte tyckte vi att den "slog/skevade" nått direkt heller...
Dit med trumman igen och justerade.. fortfarande hugg vid typ samma ställe....
Tänkte om de kunde vara de nya backarna så jag slängde dit ett par bättre begagnade (i skapligt skick) och testade...
blev lite bättre.. men när jag idag var ut och testkörde så drog bilen åt höger istället... spelade ingen roll att jag justerat ut backarna på vänster
så hjulet gick lite tyngre så drog pickupen ändå åt höger....
Funderingen är om ända alternativet är att köpa ny trumma och testa med det.. eller va tror ni ?
Sen såg jag att de var liiiite blött i en av hjulcylindrarna på vänster sida också.. helt jävla otroligt... ska aldrig köpa nå annat än ATE grejor sen.
Funderar på att beställa fyra nya ATE hjulcylindrar men de kostar ju en slant.. men kanske det är värt å att dom inte läker ! 
Men vad tror och tycker ni vad jag ska göra ?
Köpa ny trumma, köpa nya hjulcylindrar och hoppas det blir bra !?
Tacksam för tips !
easos jovisst.. men kalla mig gärna Andy