Hejsan söker bälten till min bubbla pga av att det känns inte bra att skjusa familjen i den.
Så har nån komplett bälte sats till alla platser så köper jag gärna.
hallå jag har till en 69 men bara fram
hallå jag har till en 69 men bara fram
Halloj,
Om inte VwSimon nappar på det så är jag intresserad.
Typ1 Bubbla-66
du har pm ohlsson
5 2012-06-28 09:01:21 Senaste redigerad av alpinebubblan (2012-06-28 09:03:21)
Har komplett fram.
Isåfall skulle jag gärna kunna byta åt mig nå svarta bälten komplett fram (alltså bälten och vad kallas själva fästanordningen?)
Om det är så att du/någon vill byta så vill jag ha något simpelt, har sett vissa bälten i nyare bilar ha något stag eller liknande.
Spelar absolut ingen roll från vilken bil, bara det är ganska simpelt, svart och går montera i bubblan.
Pris? har inget att byta mot
7 2012-06-28 16:37:12 Senaste redigerad av alpinebubblan (2012-06-28 16:48:35)
Pris? har inget att byta mot
Måste isåfall kika upp vad bälten kostar. Kan skicka till en på blocket som bo en by utanför, han ska ha tror jag 200 kr st bero på om det är simpelt eller om det är någon sånt där stag eller liknande.
Återkommer.
Hitta även på demonteringen, simpelt från en bmw, http://www.bildelsbasen.se/140-W210626.html
Ska höra vad dom tar för det komplett.
Lite förvirrad. Vem skall ha vad, och från vem? Jag söker bälten fram. Är det någon som har nått att sälja?
Typ1 Bubbla-66
ja det var lite förvirrat men jag söker bälten till min -66 vill ha både fram och bak men det verkar som ingen har dom:(....
ja det var lite förvirrat men jag söker bälten till min -66 vill ha både fram och bak men det verkar som ingen har dom:(....
Köpte du dem från Ohlson, eller är dom tillgängliga 
Typ1 Bubbla-66