intresse koll på en 411 som stått i skogen en längre tid utan rutor men ser ut och ha klarat sig ganska bra ändå.
Nån som söker efter en sån?? komplett utom rutor och nycklar.
Var i Sverige vill man ju veta. 
Hammerdal 7 mil norr om östersund nästan mitt i landet.
Ok! Jag skickade ett mail till dig. Men vi kan väl ta det så här också.
Avståndet=no problems. A god distans for a days run.
Då undrar man vem äger bilen?? Komma åt den med bil (gammal King cab) eller skogstraktor??
Någon liten bild kanske.
Jag äger bilen men inte på papper än! står hemma på min gård.
http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- … 5448_n.jpg
Så det finns papper på den??? Eller är det ursprungskoll som gäller?
Och så vill du väl ha en slant för den för du lär väl knappast skänka bort den.
Måste säga att jag gillar skicket på den. Så såg min -70:a bubbla ut när jag hämtade den.
Tyvärr så ska alla klåfingriga förstöra den fina patinan och skrapa bort allt. 
Ja enligt transport styrelsen är den kvar i registret hoppas att jag kommer få papperna på den snart. ja nått vill jag ha för den i alla fall bara motorn och kopplingen är ju värt en slant men jag är inte ute efter några fantasisummor. men nått roligt byte eller en slant skulle ju inte sitta fel.
8 2012-06-23 07:34:00 Senaste redigerad av PeRi (2012-06-23 07:48:56)
Ok!Frågan är startar motorn eller går den att dra runt? Mycket rost i botten plattan?
Det och att jag håller på att lura på ett Ghia projekt i Ö-sund är lite avgörande på priset.
Brukar ju vara något skäl att den hamnar i skogen. Dålig motor, gick inte genom senaste besiktning och blev för mycket att göra.
Motorer har jag (typ4 ej till salu). Fungerande sådana. Skulle vara kul med en familjebil och stoppa in en i. En dragkrok i bak för en husvagn så är allt klart för lite trevliga träffar med hela familjen. 
bilen är arvegods och gården den stog på vart såld och dom hade ingenstans och ställa bilen. har inte provat att starta den eller kollat om den går runt. rost törs jag inte uttala mig om men den har ju som sagt stått ute utan rutor ett längre tag. kan ta lite mer bilder på bilen under helgen och känna på motorn hur den känns.
Toppen!! Du är ju grrreat.
Hoppas midsommaren blir bra. Själv jobbar jag. Så hör av dig när du checkat bilen.
Ha det gott så länge.
http://www.facebook.com/media/set/?set= … amp;type=3 lite mer bilder
Hey jag är med intresserad. Ser trevlig ut (med en del jobb)
och 411 är ju en häftig bil!
Helt klart en häftig bil! tycker frun me
men tid och ork finnes inte till och fixa till denna unika bil när man har två barn och en typ 3 i garaget och funderingar på camping buss och en bubbla som måste hållas rullande. ni får komma med bud här i meddelande eller på mejlen.
Kommer inte åt länken till bilderna.
http://mrblommen.blogspot.se/ nu kan ni utan facebook se bilderna me
Bra bilder. tillräckligt för att få sig en uppfattning om skicket. Ser ut som motorn tryckt ut olja på undersidan?
Och verktygen för ruturtagningen låg kvar i bilen såg jag
. Såna slarvers.
Bilen är klart frän. Rätt modell.
Har inte kollat om motorn går runt än man ska ge mig på det så fort tid finnes.
Ta det lugnt och fira lite midsommar. Vill inte tvinga ut dig och skita ner dig när man kan njuta av sommaren
.
Mrblomman du har pm
Mrblomman.
Pm med bud på bilen.
Reserverad till PeRi.
Och jag har bara att tacka ja Mrblommen.
Nu lär man väl hamna i drömmarnas värd igen
. Hur ska bilen se ut.
Nåväl, rutor någon??
Finns fortfarande kvar buda på.
Ingen som är sugen på 411an har fått lös papperna på bilen nu. fick höra att gubben innan mig var andra ägaren sen gick den mellan en by strax utanför mig och in på samhället så motorn har nog inte rullat speciellt långt inget hopplöst objekt men finns inte tid för mig.
Går motorn runt?
Vad är det för motor i den?