Hej
Jag söker ett buggy avgassystem som är delat. Där en pipa på vardera sida om motorn pekar rakt bakåt. Gärna kromat men okromat funkar också.
Jag har även lite blandade delar att byta med om pengar inte duger?
mvh Per
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Delar köpes » Buggy avgassystem köpes
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Hej
Jag söker ett buggy avgassystem som är delat. Där en pipa på vardera sida om motorn pekar rakt bakåt. Gärna kromat men okromat funkar också.
Jag har även lite blandade delar att byta med om pengar inte duger?
mvh Per
Jag har det du söker!
Svarta med kromade sluttrattar
I princip NOS
tusen spänn, finns i Sala, å var finns du??
Vid intresse så peemmar du 
Har också ett, flong i kartong så att säga!
Kromade pipor med skyddsplasten kvar på..tror det heter något speciellt men kommer inte ihåg.
Finns i Nyköping..800:-
Jamen du ser ju Per ! Det här gick ju bra det, släng upp en projekttråd åxå nu då.. 
Har också ett, flong i kartong så att säga!
Kromade pipor med skyddsplasten kvar på..tror det heter något speciellt men kommer inte ihåg.
Finns i Nyköping..800:-
Det låter kanon, jag slängde iväg ett mail till dig 
Jamen du ser ju Per ! Det här gick ju bra det, släng upp en projekttråd åxå nu då..
Ja tack för tipset
blocket kan ju slänga sig i väggen.
Här kommer man nog kika in ofta 
Yes kommer lägga upp en projekt tråd snart.
Ja tack för tipset
Här kommer man nog kika in ofta 
Yes kommer lägga upp en projekt tråd snart.
m.helsing skrev:Jamen du ser ju Per ! Det här gick ju bra det, släng upp en projekttråd åxå nu då..
Ja tack för tipset
Här kommer man nog kika in oftaYes kommer lägga upp en projekt tråd snart.
Jag håller med dig
Jag är också ny på detta forum. Här får man snabba svar. Jag har hittat så mycket trevligt på detta mycket trevliga forum, så jag har bestämt mig för att köra igång med mitt projekt i från -57
En bubbla som jag köpte förra seklet
Men nu ska den igång!!!
Ska du bygga dig en buggy? Gör gärna en projekttråd 
Buggy är lite underskattade, hur många gånger har man inte fått höra "ska du besikta badkaret" på besiktningen
Jag byggde mig en buggy en gång. När jag var klar skickade jag ett par bilder till Bruce Meyer i Kalifornien. Han har/hade något som de kallade för "månadens buggy" och utnämnde mig till månadens buggy i maj 2000. Detta rankar jag väldigt högt, eftersom det var Bruce Meyer som "uppfann" buggyn. Det är inte så många européer som har kommit med på hans lista, vilket gör det hela lite extra roligt.
http://www.lightner.net/manxclub/bugmon47.html
http://sv.wikipedia.org/wiki/Beach_Buggy
Lycka till med skruvandet.
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Delar köpes » Buggy avgassystem köpes
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.