Varsågod, ett parti blandade VW-relaterade bilder från Havanna, Matanzas, Varadero och Trinidad.
Skratta, njut, fundera och diskutera.
Använd bilderna fritt men ange Boxerville som källa. Alla bilder finns högupplösta om någon behöver.

Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Bilder & film » Kuba 2013 - Tung bildtråd.
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Varsågod, ett parti blandade VW-relaterade bilder från Havanna, Matanzas, Varadero och Trinidad.
Skratta, njut, fundera och diskutera.
Använd bilderna fritt men ange Boxerville som källa. Alla bilder finns högupplösta om någon behöver.

Oj. där var inte många rätt 
tack för trevliga bilder
Haha!!!
Kul
. De verkar gilla 1303 looken. Det var ju några av bilarna som var ombyggda tidiga 60-talare (före -64) med modernare utseende.
nytänkande,,,kanske nästa mode här va 
Ja, det mesta var mer eller mindre ombyggt på vägarna där. VW-parken var nog det som var minst modifierat..
Några exempel nedan, Octavian är ju underbar!

Försök hitta något rakt på den här:

Folkorna är med all säkerhet Mexico-tillverkade och om jag minns rätt så fanns de med smårutor ganska länge.
Kan vara så att en del av bubblorna med små rutor är Brasilianska. Där fick bubblorna "nya" utseendet fram och bak men behöll "early big window" (upp till -64) karossens mindre rutor. Brasilien bubblorna såg ut så ända in på 90-talet. Jag tror inte att dom Brasilianska fick stora rutor alls men jag kan ha fel. 
Ja anar till skillnad från de flesta andra trender världen över en "HÖJTREND" !! 
De ligger 40 år efter vår "höjtrend". 
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Bilder & film » Kuba 2013 - Tung bildtråd.
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.