26

Nån som kan tipsa om vart man skall vända sig för att få tag i prisvärd plåt med god passform ?

27

Autocraft har prisvärd plåt !
http://www.autocrafteng.co.uk/
Bussen kan blir hur cool som helst !

28

Lars.T skrev:

Autocraft har prisvärd plåt !
http://www.autocrafteng.co.uk/
Bussen kan blir hur cool som helst !

Tack för tipset!

29

Hur går det med den här då?  Blir det nån buss igen eller...?  ;-)

You´ll never know...

30

Helsings Smedja skrev:

Hur går det med den här då?  Blir det nån buss igen eller...?  ;-)

Detta är ett projekt skynda långsamt. Har för många andra projekt före... Det vill säga om du nu inte kommer efter den före  ICQ/ad

31

Nä jag kommer inte och hämtar den. Än..... ;-)

Jag ville bara lyfta tråden så att du bygger på lite istället. Go for inte!  :-)

You´ll never know...

32

Helsings Smedja skrev:

Nä jag kommer inte och hämtar den. Än..... ;-)

Jag ville bara lyfta tråden så att du bygger på lite istället. Go for inte!  :-)

Ja det var ju snällt men skall börja med 58:an nästa vecka med ett karosslyft så bussen hinns int med.

33

Oh fy satan vad trött! HÄRLIGT!  ICQ/ag  Kommer bli en stenhård buss av den där!  ICQ/ag

.............Har en förkyld vw............... Nej vänta...................
         |o\ /o| Barndoor 1955 Mo & Domsjö AB |o\ /o|

Den ultimata verktygs/reservdels listan på resa

34

smet skrev:

Oh fy satan vad trött! HÄRLIGT!  ICQ/ag  Kommer bli en stenhård buss av den där!  ICQ/ag

Just nu håller jag på o letar delar till den som inte följde med när den hämtades ur skogen från sin vila.

35

Todi skrev:
smet skrev:

Just nu håller jag på o letar delar till den som inte följde med när den hämtades ur skogen från sin vila.

Får ta den tid det tar, tillslut så!  ICQ/ab
Vilka delar är det som fattas på den? Du kan ju skriva upp en lista här så kanske några vänliga själar skickar PM till dig!  ICQ/ab

.............Har en förkyld vw............... Nej vänta...................
         |o\ /o| Barndoor 1955 Mo & Domsjö AB |o\ /o|

Den ultimata verktygs/reservdels listan på resa

36

smet skrev:
Todi skrev:
smet skrev:

Får ta den tid det tar, tillslut så!  ICQ/ab
Vilka delar är det som fattas på den? Du kan ju skriva upp en lista här så kanske några vänliga själar skickar PM till dig!  ICQ/ab

Den saknar i princip allt  ICQ/ac nån hade rensat den innan jag upptäckte den.