Jag kommer inte att kunna delta
eftersom jag är på saftlandet just den helgen.
Typ 3 Notchback -64
Typ1 Karmann Ghia-62 "frugans"
400+ VW leksaksbilar
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Träffar » FolkaFika på Gotland!
Sidor Föregående 1 … 54 55 56 57 58 … 69 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Jag kommer inte att kunna delta
eftersom jag är på saftlandet just den helgen.
Hahaha, filmkväll inpetad i alnacku, lär anlända i nåt vattenkylt dock.
Jag skall försöka komma på filmkväll 2/8...
men kommer i så fall i nåt annat än vw
Hmpf..! Ja tänk va tiden går..! Vilket år är det Btw?! 
Okej, om en Delorean är vad som skall få ut dig på filmkvällen, så ba köör! 
Med 2/8 så menade jag naturligtvis att det är 2/8 dels chans att du kommer på filmaftonen!
DATUMET However..! Är satt till den 2/9..! 

..O mitt i handuppräckningen kommer jag o stör med att utannonsera en ny Bilfilms afton, som alltid i Ladan som Gud glömde, far out in the Badlands of Stånga
![]()
I år tänkte vi köra sista Herbie filmen, samt "Deuce of spades". + givetvis lite sköna kortfilmer o klipp mellan filmerna!
![]()
Lördag 2/9 18:00. Skrikande bildäck, Öl, Körv, Irishcoffe o popcorn. Skönt folk o gött häng, vad mer kan man begära?!
![]()
Varmt välkommna!
Johan o Hella
I morgon lördag är det dags!
Välkomna!
MVH: Johan och Hella

Efter vår eminenta filmkväll så stundar folkafika på tisdag. Vi samlas på Östercentrum senast 18:00 och styr sedan mot Dalhemståget och fikar där. De som så många andra fik håller öppet bara för oss trevliga och välkammade folkaidioter
och vill därför ha en liten hint om hur många vi blir. Så en liten anmälan tack.
Jag hänger nog på och fikar på tisdag.
Halloj!
Jag o Henke, ni vet den där bräkige Skåningen med ärftligt hårpåfall kommer!
Men Hey!!!Är det verkligen bara Jag Hella o ev. Dennis som är på för bilrullar??
Fy satan vad med korv vi blir tvungna o hiva i oss isf!
Nån mer som e sugen?!
Jag kommer gärna på filmkväll
Planen är att dyka upp på filmkvällen, frun "råkade" dock boka in barnkalas dan efter så det hänger lite på hur mycket som blivit uppstyrt i tid 
Jag tänkte komma med min nya sambo!!!!!
Jag kommer ikväll
har inte hunnit anmäla mig bara, det är lite mycket nu 
Jag tänkte komma till stånga i kväll men tisdagsfikat blir det inget av med då det är möte med Idas innebandylag som krockar
Najs! 
Jag och min dotter kommer på filmkväll.
Jag kan inte ikväll men kommer till fikat på tisdag.
Jag har nog glömt att meddela att jag kommer i kväll. Så nu gör jag det.
Skulle passa på att fråga igårkväll men glömde helt bort. Är det någon som har ett par fyrbults (2) fälgar att avvara? Hellre billiga än fina
. Skall bara sitta på ett objekt så den går att rulla på
PM 
Det sket sig med filmkväll som vanligt och i vanlig ordning så händer allt på tisdagar tydligen så det ser mörkt ut också. Har inte läst nån recension av filmerna ännu så jag antar att de var bättre än two lane blacktop eller vad den nu hette iaf? 
Kanske en smula sent påkommet, men jag och Yvonne kommer på fika i kväll! 
Förslag från Nils. Oktoberfikat nu på tisdag. Samling på hamnen. Åktur via östercentrum och vidare till Mels på skarphäll och äta burgare. Antar att avfärden behöver starta så nära kl18 som möjligt för Mels stänger egentligen kl19 men kanske håller lite extra öppet åt oss.
Förslag från Nils. Oktoberfikat nu på tisdag. Samling på hamnen. Åktur via östercentrum och vidare till Mels på skarphäll och äta burgare. Antar att avfärden behöver starta så nära kl18 som möjligt för Mels stänger egentligen kl19 men kanske håller lite extra öppet åt oss.
Det låter trevligt! Jag kommer med!
MVH: Hella
Jag hoppas kunna hänga på 
Hinner nog inte in till 18, men möter upp upp på Mels
Sidor Föregående 1 … 54 55 56 57 58 … 69 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Träffar » FolkaFika på Gotland!
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.