Vi kommer tre vuxna och två barn
Är det någon som vart sugen på att följa med till Kapelshamn i morgon btw?? Annrs åker jag raka vägen hemmifrån
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Träffar » FolkaFika på Gotland!
Sidor Föregående 1 … 53 54 55 56 57 … 69 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Vi kommer tre vuxna och två barn
Är det någon som vart sugen på att följa med till Kapelshamn i morgon btw?? Annrs åker jag raka vägen hemmifrån
Jag och Yvonne kommer! 
Vi kommer 2st 
Jag hade planerat att dyka upp, men det var tydligen tornerspel samtidigt i Visby.
Vi hade familjeråd och mitt förslag om Vw fika fick tyvärr bara en röst.
Men vi ses kanske på vägarna i veckan.
Tufft när man är i minoritet och blir nedröstad
Jag kommer själv
Jag måste tyvärr avboka
Blev homecomingparty för frugans lillasyster som återvänder från två år i Nya Zeeland och det trumfar tydligen folkafika 
Jag måste tyvärr avboka
![]()
Blev homecomingparty för frugans lillasyster som återvänder från två år i Nya Zeeland och det trumfar tydligen folkafika
Och hon var tvungen att välja just den dagen, dålig stil! 
Nån som har ett fungerande laddrelä (till en typ1 ifall det är nån skillnad) som jag kan låna några minuter? Behöver fastställa om mitt nya relä är kasst eller om nåt annat felar 
Nästa tisdag (15/8)är det ju dags för VW-fika. Niklas och jag pratade om att varför inte grilla? Vad tycks?
Jag är på ön o kommer järna förbi o grillar lite 
Förslaget är att vi skjuter på grillningen då Nisse redan har styrt upp nästa fika. Han har hittat ett nytt fik som vi inte varit på tidigare och de har ett bra utbud och de håller öppet för oss på kvällen
. Han är lite hemlighetsfull om var det är men det blir en liten tur dit i alla fall. Som vanligt vill de gärna veta på ett ungefär hur många vi blir så meddela det här så ringer han dem på måndag. Samling på hamnen senast 18:00 och på rull 18:10. Men är majoriteten grillsugna så avbokar vi detta förslag.
Jag är på i vilket fall som helst 
Jag hänger på! är nyfiken på Nisses hemliga fik 
Jag kommer också, om inte Per W. har sumpat humöret för mkt!

Vi kommer 2st 
Jag är hemma på ön med grabben och hälsar på, vi hänger gärna med på en fika 
jag kommer 
Jag och Yvonne kommer! 
Nu har jag fyllt på med mer brumm i motor och åker gärna med på fika.
..O mitt i handuppräckningen kommer jag o stör med att utannonsera en ny Bilfilms afton, som alltid i Ladan som Gud glömde, far out in the Badlands of Stånga
I år tänkte vi köra sista Herbie filmen, samt "Deuce of spades". + givetvis lite sköna kortfilmer o klipp mellan filmerna!
Lördag 2/9 18:00. Skrikande bildäck, Öl, Körv, Irishcoffe o popcorn. Skönt folk o gött häng, vad mer kan man begära?!
Varmt välkommna!
Johan o Hella
Jag skall försöka komma på filmkväll 2/8...
men kommer i så fall i nåt annat än vw
Jag kommer gärna på fikat ikväll. Om det inte är försent å anmäla sig nu?
Makkan kommer också!
Jag skall försöka komma på filmkväll 2/8...
men kommer i så fall i nåt annat än vw
2/8, det måste ju bli nästa år det..... Då är Du sent ute, för även om det kan bli lite sent på de där filmkvällarna så skulle jag bli förvånad om vi håller igång SÅ länge!
Men det kanske det kan vara värt för att se Dig komma i en DeLorean!?! Jag trodde Du bara gillar bilar som kan rosta?? (Läs bussar som inte ger skugga och gamla Oplar...
)
Hursom, jag och Johan har gjort det igen.... Senast vi valde film utan att ha sett den först så blev det Two Lane Blacktop, och tydligen hade vi glömt hur det gick för ingen av oss har sett mer än ett par spridda sekvenser ur Deuce of Spades, men när Johan fick se ett par välformade kvinnoben i korta, röda shorts sticka fram från underredet på en Ford 32:a, så hörde jag bara "den tar vi"..... Vad kan gå fel??
Välkomna! 
Sidor Föregående 1 … 53 54 55 56 57 … 69 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Träffar » FolkaFika på Gotland!
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.