Fika i morgon tisdag 18.00 på Norrgatt om inte nån annan har en bättre ide'
Jag kommer! Måste bara hämta Ida på dagis och vänta på att Therese kommer hem, så jag kanske blir lite sen
103 2012-12-03 21:34:01 Senaste redigerad av bomberogranater (2012-12-03 21:35:06)
Jag missar tyvärr denna gång
Har ett riktigt dåligt inplanerat möte med en Ledstångsmakare/snickare vi konsulterat, överhängande risk för ledstångsreumatism råder således!
Hur som helst: Trevlig fika på er! 
Min gamle far fyller år i morgon...
Norrgatt får vänta till 2013 
En whisky kortar livet med 4 minuter
En arbetsdag kortar livet med 8 timmar
Kommer! 
"Oavsett om Du tror att Du kan, eller om Du tror att Du inte kan, så kommer Du vanligtvis att ha rätt!" (Henry Ford)
Hur var det ni hade fika? Första tisdagen i månaden?
Typ 3 Notchback -64
Typ1 Karmann Ghia-62 "frugans"
400+ VW leksaksbilar
Jupp!
Så här års oftast på norrgatt.
Välkommen 
Hinner inte med januarifika men lär dyka upp februari. Bor nära Norrgat då.
Typ 3 Notchback -64
400+ VW leksaksbilar
Bättre sent än aldrig.....
Mitt minne är inte alltid det bästa, så jag har fått höra efter med några andra som var med sist för att komma fram till det här, som jag tror stämmer!?:
Sist på fikat i december så ventilerades tidpunkten för FolkaFika januari 2013, och eftersom första tisdagen i månaden är nyårsdagen (idag!) så bestämdes det att vi skulle flytta fram fikat till nästa tisdag 2013-01-08!
Så, det är alltså INTE fika idag, men vi träffas istället nästa tisdag 18.00 på Norrgatt!
God fortsättning på det nya året, och välkomna till 2013 års första FolkaFika!!
MVH: Hella
"Oavsett om Du tror att Du kan, eller om Du tror att Du inte kan, så kommer Du vanligtvis att ha rätt!" (Henry Ford)
Bättre sent än aldrig.....
![]()
Mitt minne är inte alltid det bästa, så jag har fått höra efter med några andra som var med sist för att komma fram till det här, som jag tror stämmer!?:
Sist på fikat i december så ventilerades tidpunkten för FolkaFika januari 2013, och eftersom första tisdagen i månaden är nyårsdagen (idag!) så bestämdes det att vi skulle flytta fram fikat till nästa tisdag 2013-01-08!
Så, det är alltså INTE fika idag, men vi träffas istället nästa tisdag 18.00 på Norrgatt!
God fortsättning på det nya året, och välkomna till 2013 års första FolkaFika!!
![]()
Ja så var det kanske ja. Det är fler som har sviktande minne:-) God fortsättning
Nisse har en film om hur hans kompis Tom åker buggy från Stocholm till Sydafrika. Han föreslog att vi skulle se den på fikat på tisdag. Frågan är i så fall var? Själv har jag ingen fungersnde dvd. Ett förslag, flera förslag? Annars är det väl Norgatt som vanligt.
Det borde väl finnas tillgång till ström på Norrgatt, så det är väl bara att ta med en laptop om inte annat!? Annars har jag fungerande DVD hemma, så det kan ju åxå vara ett alternativ.....
Missade fikat igår trots bytt datum
. Är nästa fika den 6/2?
Typ 3 Notchback -64
400+ VW leksaksbilar
Hmmmmm....... Har ju inget bra svar på just det!
Nu senast så kom Dennis på att vi aldrig haft nån riktig ölkväll (öl är ju som bekant godare än kaffe!
), så det bestämdes att vi skulle ha en ölkväll fredagen 1/2! Sen om den ölkvällen kommer att ersätta tisdagsfikat 5/2 vet jag inte riktigt!?
Bäst måste i alla fall vara om Du kan komma med på ölkvällen!!
Tid och plats får vi nog återkomma med, nån pratade om Munken, nån annan om ett hak i Hästbacken som jag inte vet vad det heter, men jag vet inte riktigt om och i så fall vad som blev bestämt.....
Vet Du, Dennis?
Det pratades om Munken för dom hade någon form av buffé så vi kunde äta något också.
Munken blir det. Och fika den 5/2 blir det väl oxå tycker jag 
117 2013-01-13 12:00:28 Senaste redigerad av Perra (2013-01-13 12:13:16)
Öl är ju klart mycket godare än kaffe och man blir ju snygg av det också
. Tyvärr så krockar det med besök från fastlandet men .....kommer kanske ändå....munken ligger ju bara ett stenkast hemifrån.
Typ 3 Notchback -64
400+ VW leksaksbilar
Du är välkommen!
Har fått uppdrag i jobbet att besöka Ön vecka 7 och undrar därför om det finns möjlighet att ses då? Har måndag och tisdag kväll till förfogande.
Alla förslag välkomnas!
VW Limousine 1954, VW Karmann Ghia cab 1963, Chevrolet Parkwood 1961, VW Passat Variant 2015
Välkommen till ön!
Du är välkommen på fika o garage-titt!
Jag jobbar på visby-stationen, så ska du dit så ses vi där 
Du är varmt välkommen Lars!
Det bjuds både kaffe och titt i skjulen här åxå!
Har Du bil med Dig till ön?
Du är välkommen till mig med för att spana in mitt BD-lik (om jag nu hunnit fått hit skiten
) 
Är numera anställd av Opus bilprovning och skall på uppdrag åt Mekonomen. Om det är möjligt så är jag intresserad av garagekväll och fika! Göra gemensam sak av det? Hella, åker med hyrbil på ön. Hintar här när det närmar sig får vi se vad vi kan styra upp! Skoj blir det!
VW Limousine 1954, VW Karmann Ghia cab 1963, Chevrolet Parkwood 1961, VW Passat Variant 2015
Man kanske kan hänga på där? Garage är ju alltid kul..... 
Typ 3 Notchback -64
400+ VW leksaksbilar
Man kanske kan hänga på där? Garage är ju alltid kul.....
Klart du skall!
Men du kommer väl med på fika eller öl kväll med?