Om vädret är med oss har jag fixat med en överaskning i form av att vi kommer att bli filmade från både marken och luften.
Perra skrev:
Jag är i våra bilars fäderneland hela helgen så jag blir frånvarande 
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Träffar » FolkaFika på Gotland!
Sidor Föregående 1 … 43 44 45 46 47 … 69 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Om vädret är med oss har jag fixat med en överaskning i form av att vi kommer att bli filmade från både marken och luften.
Perra skrev:
Jag är i våra bilars fäderneland hela helgen så jag blir frånvarande 
Såg i kalendern att imorgon är det första Maj och då är det ju dags för cruising
Har för mig att folkahuliganerna brukar vara med på ett hörn
Någon som tänkt sig ut och glida??
Jag vet inte hur det ser ut för mig/oss imorrn. Eventuellt så dyker vi upp.
Det brukar bara vara en sväng runt på stan eller?
Hmm! Vi folkisar brukar åka i karavanen Norderstrand ut och tbx ( kanske) å sen bryta oss loss och åka till Lumelunda och fika.
Aha, får se om jag får permis, jag är skeptisk 
Har du koll på hur många mil det blev ut till Stånga idag?
Jag tänkte iaf ta premiärturen i morgon
Vart brukar det va fika i lumelumda?
Det brukar väl fikas vid lummelundagrottans fik?
Jag tänkte komma in till flexparkeringen vi 12tiden nångång, cruisingen startar kl13?
Det brukar bara vara en sväng runt på stan eller?
Nja, behållningen i min värld är samlingen innan, där man kan gå runt och kolla på allehanda entusiastbilar (det finns ju mer än VW som är kul här i världen) och tjata med lite folk!
I år blev vi FolkaStollar ett gäng med typ 10-talet bilar, vi åkte inte med på cruisingen utan det blev raka spåret till Lummelunda för fika!
På tisdag så är det ju "ordinarie" fika, Nisse hade på förslag att vi skulle åka till Monroe´s och äta en burgare istället för Norrgatt, så det blir samling på Öster (vid Ali´s/taxistationen) kl 18.00 3/5!
Vi ses!
MVH: Hella
Aha, får se om jag får permis, jag är skeptisk
Har du koll på hur många mil det blev ut till Stånga idag?
Sträckan Visby -Stånga var ungefär 6,5 mil
En kortfilm från lördagens Vårrally på Gotland
https://youtu.be/6DXxARwVoWs
tribaliztic skrev:Aha, får se om jag får permis, jag är skeptisk
Har du koll på hur många mil det blev ut till Stånga idag?Sträckan Visby -Stånga var ungefär 6,5 mil
Ca 10 mil totalt för min del då, så långt har buggyn inte gått på en dag sen 80-talet tror jag 
Kul med lite film också!
Perra skrev:tribaliztic skrev:Aha, får se om jag får permis, jag är skeptisk
Har du koll på hur många mil det blev ut till Stånga idag?Sträckan Visby -Stånga var ungefär 6,5 mil
Ca 10 mil totalt för min del då, så långt har buggyn inte gått på en dag sen 80-talet tror jag
Kul med lite film också!
Det var kul som fasen!
Tror vi gjorde succé på hamnen igår:) ligger en bild på fb, Gotland i bilder, togs igår på hamnen på Tores, Dennis, Johans bilar. Uppe nu i 550likes och många fina kommentarer!
Och för oss som inte använder ansiktsboken.. Kanske någon kan lägga upp bilden här?
Lyckades hitta den efter mycket om och men, hoppas länken funkar 
nice!!
Några få bilder från lördagen

Härligt! Det här får vi göra om fler gånger 
Har inte hunnit kolla igenom mina bilder ännu.
Blir nåt liknande nästa år vid Valborg. Hade hoppats på lite fler deltagare men vi va ju fler än förra året i alla fall.
Jag tänkte ju lite tidigare än så
De här tisdagsträffarna har jag svårt att hinna med, det är ju typ sommar nu så nu kan man glida en sväng vilken dag som.
Är det just tisdagar som är svårt?
Nu på sommaren ökar vi på fikatillfällen med att köra i princip varannan vecka. Givetvis på tisdagar, men det är ju klart att kanske hitta på nåt mer i sommar.
Nja, det handlar mest om att så dags på en vardag har man knappt hunnit börja med maten ännu, ungar ska nattas osv
Nu när det är ljust längre kan man ju köra nånting lite senare också nån gång kanske. Ska försöka komma iväg på nästa (som vanligt) men det är lite svårt som sagt. Blir nog buggy till jobbet imorrn iaf!
Har också svårt att hinna med tisdagsfika kl.18. Det är aningens tidigt på en vardag. Ska kolla över lite hur det ser ut med fika framöver.
Är det nån som är sugen på extrafika den 17:e?
Ska vi starta ny förening här på Gotland? Använda det gamla namnet ? Frågor? Åsikter? Kommentarer?
Sidor Föregående 1 … 43 44 45 46 47 … 69 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Träffar » FolkaFika på Gotland!
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.