Oj! Om 10 dagar. Lite kort planeringen men det ordnar sig kanske för alla
.
Om jag är ledig så kommer jag om ni nu har hittat nån bättre film än senast 
Typ 3 Notchback -64
Typ1 Karmann Ghia-62 "frugans"
400+ VW leksaksbilar
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Träffar » FolkaFika på Gotland!
Sidor Föregående 1 … 35 36 37 38 39 … 69 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
.
Passar perfekt!! Jag kommer 
Jag med 
Kommer inte
skall till Göteborg på konsert 
Undrar lite vilken tid på lördag det är tänkt att denna filmvisning ska vara? 
Är det nån folkafika/träff på hamnen denna vecka? Är nere med svarta faran igen.
Hej!
Kl 18:00 är det tänkt o dra igång!
Kan väl va bra o ha varma kläder med sej, eller Whisky?!
Roligt att du kommer Westin! 
Är det nån folkafika/träff på hamnen denna vecka? Är nere med svarta faran igen.
Kom till Stånga på Lördag kl 18 om du har lust/möjlighet.
Blir filmkväll här i mitt garage! Korv o öl o bilfilm!
Mvh / Johan
.
Tio dagar är/var ju en evighet!
Kommer du då Perra? 
Perra skrev:Oj! Om 10 dagar. Lite kort planeringen men det ordnar sig kanske för alla
.
Om jag är ledig så kommer jag om ni nu har hittat nån bättre film än senastTio dagar är/var ju en evighet!
Kommer du då Perra?
I'll be there at six
Hej alla goda gottlänningar! Visst är det dags att göra slag i saken till nästa år och dra igång en folkaträff på riktigt på Gottland!
Jag menar, ni känner ju till ön, och alla fina "spots", å det är ju som att åka utomlands, fast vara i sverige (nästan).
Det har ju snackats om det i omgångar vet jag, men.... NU är det dags! Prata ihop er under kvarvarande fikaträffar å hitta på något bra! Jag är övertygad om att det kommer komma ett gäng fastlänningar från när å fjärran som gärna hänger med på träff på Gottland!
DO IT!
2016 it is! 
Det kan ju va så att det är nåt på gång 
Ja, det kan ju vara så att vi redan har börjat snacka om det ( fast väldigt tyst i så fall
)
Det låter kul, vi har blivit frälsta denna sommar och har fastnat för Fårö, blir nog en tredje resa över dit i september.
Jag är gärna med och drar lite i en eventuell träff, har gjort lite sånt förut. 
Jag kommer inte på lördag. är på Tierp och ser dragracing

Peps bidrog ju med fina stolar förra året, så nu finns sittplats åt alla!
Traditionsenligt så kommer det finnas korv och diverse tilltugg, så ta med en kasse pilsner och kom!
Välkomna!
Ser mörkt ut med permission, jobbar på det men har inte så höga förväntningar 
Jag är gärna med och drar lite i en eventuell träff, har gjort lite sånt förut.
Då är vi två. 
Tackar för en trevligt filmkväll. Herbie är ju alltid bra
. Om film nummer 2 tycker jag att den va nåt snäpp eller kanske två över förra årets film. Bra filmat och coola bilar ( och ljud)men vet inte riktigt om handlingen, spänningen eller romantiken gick fram riktigt.
Vad sägs om att göra en önskelista?
När det gäller det andra vi pratade om lite under kvällen att vi samlas någon vardagkväll och hår igenom lite vad vi vill och vad vi möjligtvis kan åstadkomma.
Vi kan samlas hos mig om det är så men bäst är väl hos Johan. Vad sägs?
Förra hösten körde vi ju en ölkväll i november. I år tänkte jag vi kunde ta den lite tidigare.
Jag föreslår att vi går på Brooklyn för att få i oss en burgare. Jag bjuder på för-öl som vanligt. Lovar ha mer lager denna gång

Förra hösten körde vi ju en ölkväll i november. I år tänkte jag vi kunde ta den lite tidigare.
Jag föreslår att vi går på Brooklyn för att få i oss en burgare. Jag bjuder på för-öl som vanligt. Lovar ha mer lager denna gång![]()
Låter mycket trevligt. Räkna med mej 
Ja tack Hella och Johan för en trevlig filmkväll. Klart bättre än förra årets Two lane black top. Men det hade varit en bedrift att hitta en sämre film 
Inga bilder från stånga?
Kul med ölkväll!
Två bilder på hela kvällen

Men det måste ju betyda att vi hade väldigt trevligt 
Sidor Föregående 1 … 35 36 37 38 39 … 69 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Träffar » FolkaFika på Gotland!
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.