Trevligt att ni kommit igång igen. En VWfika nån gång i månaden är inte fy skam. Ska försöka pricka in det när jag är på ön.
Typ 3 Notchback -64
Typ1 Karmann Ghia-62 "frugans"
400+ VW leksaksbilar
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Träffar » FolkaFika på Gotland!
Sidor Föregående 1 2 3 4 … 69 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Trevligt att ni kommit igång igen. En VWfika nån gång i månaden är inte fy skam. Ska försöka pricka in det när jag är på ön.
Blir det nån träff på tisdag? Lite Almedalsglidande?
har inte hört något, men åka en sväng på hamnen är alltid kul! Säkert mycket folk när det är almedalsveckan
Hejhallå!
Det blir samling 18.00 på Öster vid Ali´s, sen åker vi en sväng och avslutar med en fika vid Nisse´s kolonilottstuga! Medtag fikakorg! Klura gärna på nån bra cruising-rutt, så vi får åka en sväng!
MVH: Hella
Jag hade mer än gärna dragit runt o skrämt upp politiker o annat löst folk idag, men är fast på jobb olyckligtvis Ni får skrämma upp dem från mig med!
Hallå gute bor. Är på guteland den här veckan. Är de nån träff? Imorgon far vi till Fårö. Ett besök hos kutens bensin är inplanerad.
välkommen till ön vi har tyvärr inget på gång just nu... Men har du en stund över så är du alltid välkommen på en fika
Ha de gott !
Är det nåt på gång 2-3/8? Kommer att vara över en snabbis dom två dagarna . Blir mer sen...
eller mellan den 24-30 denna månaden.. iofs utan luftkylning denna gången.
...
Vad blir det/blir det något imorgon? fika och Tierp-eftersnack?
Händer det nåt på onsdag? Är på ön och skrapar runt. Gärna en gatuadress till samlingspunkten så det går art lägga in på gps
Vi träffas kl.18 vid östercentrum! Välkomna
Var där kl 17.45 inga vws. Tog några varv och spanade men gav upp vid 19 och for å åt istället
Jo, vi var där i tisdags, 6st vw och en fransk bil samlades utanför österport. kl1750 till 1820? sen åkte vi en sväng genom stan och avslutade med fika på hamnen. När vi fikat klart var de mörkaste molnen väldigt nära och vi hann precis hoppa in i bilarna innan himmlen öppnade sig.
Har ni några paner på att fortsätta fika i vinter? Eller blir det ett uppehåll för att köra igång igen till vår/sommar 2013?
uppehåll? nej, det fikas året runt men något färre luftkylda bilar på vintern
Låter ju bra . Får dyka förbi och fika med när flytten är klar.
Du är välkommen!
Lördag 1/9 tänkte vi passa på o ta en campingtur med tillhörande kräftskiva/långbord på Fårö.
VWestin har visst koll på nåt trevligt ställe där vi kan stå.
Avfärd från Östercentrum/Ali's kring 13.30 är väl planen!
Du är välkommen!
Tackar
Hejsan!
Det har förts på tal att det är dags för årets FolkaStollarnas Garage & Fikarunda, så vi kör väl en tur med diverse garagebesök nästa Tisdagsfika 4/9!
Jag visar gärna de nya spindelnäten och dammlagren på mina objekt, och sen finns det en del med mer aktivitet i garagen som vi kan besöka; Dennis i Bro, Johan H i Roma och Johan C i Stånga är spikade.... En tanke är att samlas på Öster i vanlig ordning (fast lite tidigare så vi hinner.... 17.00??) och sen börja vid Dennis för att sen leta sig söderut via diverse garage för att ha "avslutningsfika" vid Johan C i Stånga!
Har någon bättre idéer om planeringen?
Vilka övriga kan tänka sig att glänta på garagedörrarna? Jon? Westin? Oskar & Lotti? Niklas? Någon annan?
Input please!!
MVH: Hella
Jag hade gärna varit med, men åker till fastlandet samma dag
Mitt garage är alltid öppet för folk med den rätta tron
Förhoppningsvis så har jag fått hem bussen jag hittade häromdagen
så att vi har något nytt att titta på
Är det någon som vill åka ut på fårö och äta lite kräftor lördagen innan???
FolkaStollarnas Garage & Fikarunda Trevligt! Hur många ställen hinns det med? om det finns intresse och tid så säger jag som VWestin- mitt garage är öppet för folk med rätta tron
Det finns ett par ruttna bay-pickuper, en något mindre rutten baybuss/husbils bygge och några trasiga motorer att titta på
Blir det för många ställen för en tisdagskväll, så får vi väl dela upp det på 2 tillfällen!? Ett solklart I-landsproblem!
Man kan ju ha tråkigare än att sparka på skrot och kolla på hyllor!
Sidor Föregående 1 2 3 4 … 69 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Träffar » FolkaFika på Gotland!
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.