Är det allt ny månad igen?? Åker hellre folka i sol än folkabuss i regn:) röstar på norgatt vid regn
Det sket sig för mig igår på fikat. Var tvungen att va hemma med skadad hund.
Typ 3 Notchback -64
Typ1 Karmann Ghia-62 "frugans"
400+ VW leksaksbilar
Vecka 32 tillbringas på gotland...ska försöka ansluta då..
Låter trevligt! Åker du folkvagn till och med?
Som det ser ut nu kan jag inte va med på fikat då heller. Då är det Doug Seeger på Clarion här i Visby.
Typ 3 Notchback -64
400+ VW leksaksbilar
Jo vi campar i buss...
Jo vi campar i buss...
Härligt! 
Typ 3 Notchback -64
400+ VW leksaksbilar
har lite planer på en semesterråtripp till ön framåt nästa vecka
har ni gotlänningar några tips mysiga campingplatser?
el-plats och nära till havet...
några turistfällor man ska undvika?
/Anton
--- ulmen grün buss -71 ---
Sådär, damasker hämtade i Roma, nästa fråga: Vart köper jag en någorlunda växellådsolja billigast här på ön? 
Buggy -69 1500
Bubbla -73 1303S
Blev Amalie-olja från autoexperten (eller vad de nu heter nuförtiden?).
Har upptäckt en märklig läcka av vad som verkar vara bromsvätska fram vid ramhuvudet/nedre framvagnsröret, blir kanske inget åka den här sommaren iaf...
Buggy -69 1500
Bubbla -73 1303S
Verkar vara många som semestrar med folka på ön nu. Kan man inte ha en liten spontan-träff på nya Coop-forum parkeringen nån kväll?
Det bestämdes visst att kl19:00 på lördag var bra för en spontanträff. Enligt Boxerville på Facebook .
Typ 3 Notchback -64
400+ VW leksaksbilar
Det bestämdes visst att kl19:00 på lördag var bra för en spontanträff. Enligt Boxerville på Facebook .
Var då?
Nya Coop-forum bakom Ica maxi, de har stoooor parkering och lånar säkert ut några platser en liten stund
Sorry att jag missade skriva var 
Typ 3 Notchback -64
400+ VW leksaksbilar
En bild från kvällens spontana träff i Visby
Vi fick sällskap i hamnen av dessa
Typ 3 Notchback -64
400+ VW leksaksbilar
Nice, jag kände inte för att åka förbi med Yarisen, upptäckte att jag saknade in-17 för att få loss oljepluggen i lådan så det vart inte så mycket mekande igår 
Buggy -69 1500
Bubbla -73 1303S
Tips! Det finns bult med skalle sexkant 17mm:) istället för insexnyckel 17 som knappt nån äger
Jo jag tänkte på det också men det känns som den bulten borde bli runddragen fortare än pluggen släpper, eller brukar det inte sitta så hårt på dom här? 
Buggy -69 1500
Bubbla -73 1303S
tog 2 st muttrar som sattes löst på en bult, så jag fick plats att lägga svets punkter mellan dom. så det blev en lång 6 kantig bit.. in med ena änden i pluggen sen en hylsa i andra kanten.. funkade fiiiint!
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062 typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058 typ1 oval-56 "Maximiliam" vilande tråd.:-(
Ja, så kan man ju göra... Jag är ingen svetsare dock
Har en rejält stor rörtång dock, får prova med det.
Buggy -69 1500
Bubbla -73 1303S
472 2014-07-15 10:39:32 Senaste redigerad av Perra (2014-07-15 10:40:16)
Insex 17 finns väl i alla verktygslåda? ...;-)
Fredrik: behöver du låna så säg till...:-)
Typ 3 Notchback -64
400+ VW leksaksbilar
V 30 är det dags för en till "spontan " VW träff i Visby. Inget bestämt vilken dag , tid eller plats men jag föreslår tisdag 22/7. Kl. 19:00.
Typ 3 Notchback -64
400+ VW leksaksbilar
Jag hittade en insexhylsa för 60:- på Swedol så nu har jag en i min verktygslåda också 
Får inte damaskerna att passa riktigt men om jag lyckas med det så kanske jag är klar till tis nästa vecka 
Buggy -69 1500
Bubbla -73 1303S
Perfekt...din buss är ifrån medeltiden va!?