Jovisst Simon det gick jättebra i Skellefteå, var bara över dagen med frun.
Träffade lite folk och myste i solen

1966 1300, 1973 Kleinbus, 2012 T5 biogasbuss
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt » Scooby-Doo bussen
Sidor Föregående 1 2 3 4 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Jovisst Simon det gick jättebra i Skellefteå, var bara över dagen med frun.
Träffade lite folk och myste i solen

Okej jag jobbade den helgen så 
fick min röst på peoples choice 
fick min röst på peoples choice
Tackar, en röst iallafall - vet inte om det var fler men
Verkar vara omöjligt att klå den där bruna bubblan utan skärmar 
Ja han vinner ju jämt....
Hehe jo den är ju både fin och tuff men varje år på hemmaplan? 
Till försvar kan jag väl säga att peoples choice kan vi i klubben inte påverka, och juryn består av folk utanför klubben så även där har vi inte mycket med det att göra. men som klubbmedlem kan jag ju förstå hur det ser ut. (kanske ska lämna den hemma nästa år). min röst gick till den pyntade svarta med släp 
Till försvar kan jag väl säga att peoples choice kan vi i klubben inte påverka, och juryn består av folk utanför klubben så även där har vi inte mycket med det att göra. men som klubbmedlem kan jag ju förstå hur det ser ut. (kanske ska lämna den hemma nästa år). min röst gick till den pyntade svarta med släp
Nej nej lämna den för guds skull inte hemma det är ju en mycket rolig bil men man får ju reflektera lite
Men en tanke och det gäller i princip alla träffar jag varit på är att det skulle vara kul att se vilka andra som fick röster i peoples choice, man får bara höra att det var jämnt eller antal röster, inte vilka som var 2 eller 3:a. Vore kanske kul att kunna läsa typ på en hemsida eller forum eller nåt.
ska kolla om nån minns vilka som var närmast, men jag vet att det var 16 röster på rodden sen 15 på herbie bubblan & sen 14 på den fina gröna 1303an så jämnt var det ju. men det kommer en resultat lista senare där man ser alla röster
PS ovan nämda resultat är taget ur minnet DS
rodden är roligt å snyggt byggt så...men håller med jan-iver att skulle vara roligt se hela listan.... 
rodden är roligt å snyggt byggt så...men håller med jan-iver att skulle vara roligt se hela listan....
den blir publicerad på våran hemsida till veckan 
Jan-Iver! På tal om nåt helt annat, dina kallingar var riktigt sköna 
Jan-Iver! På tal om nåt helt annat, dina kallingar var riktigt sköna
Great 
Här kommer listan från folkets röst på Das Auto Show #6

dasvw.seHär kommer listan från folkets röst på Das Auto Show #6
Va kul att se, tackar!
hahha tur man har snälla barn, min röda råtta fick iaf 2 röster 
5st röster är inte fy skam jan-iver
Klar för avfärd mot vinterförvaring i kallförådet. Säsongen över för i år, det var en mycket trevlig vår-sommar-höst i bussarnas tecken 
Då var även Scooby-Doo ute efter en vinter i förrådet, inget morr utan han tyckte sällskapet varit bra

Jag har rivit ut campinginredningen som egentligen tillhör nyare baybussar och påbörjat en egen lösning. Det tar tid att klura och mäta innan bitarna kommer på plats men här är en början. Trixet är att få en stail skrammelfri och funktionsduglig bänk med förvaring där bak, en bäddbar soffa på ca 105x200 cm och en köksdel framtill och samtidigt ha dubbeldörrarna på båda sidor öppningsbara och användbara
Bitarna är inte ihopmonterade utan jag hann bara så här igår
Bänkskivan ska ligga ca 5 cm ned mellan de två stående för att få en "rullkant". Hål på sidan och i framkant ska tas upp för förvaringsmöjligheter.
Även en öppen variant av bakre hörnskåpet från bayinredningen ska tillverkas som ska stå ovanpå bänken i bakre hörnet.
Lite mer gjort idag. Montering och puts, en snäll Andersson kom förbi med en platta Anderssons
Sitter som en haklapp i skåpet.
det ser trevligt ut...med anderssons...passar perfekt till bussen!
Lite mer gjort, fast det tar tiiiid när man måste klura och fundera 
Blir ju jättebra!Bra jobbat! 
Tackar, men det är långt kvar tills jag är nöjd 
Sidor Föregående 1 2 3 4 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Projekt » Scooby-Doo bussen
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.